Anbefal en tvillinge/søskende vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Gerne ud fra vores behov 

Vi står og skal have en lille ny næste år, og der vil komme til at være mellem 13 og 14 måneder imellem dem, altså ikke ret meget... 

Vi regner med at den vil blive brugt som den primære vogn, men beholder både klapvogn og barnevogn vi har fra den ældste hvis vi kun skal have den ene med på tur og køber nok bare en billig brugt til den yngste når han/hun skal i dagpleje.

Jeg vil gerne have at den ene kan sidde op, mens den anden ligger ned, men også at begge kan ligge/sidde op samtidig, dog går der nok noget tid før dette bliver et behov for den yngste...

drejehjul ville helt sikkert være et plus, men ikke et must.

Jeg ved ikke rigtigt om der er andre krav, eller plusser jeg lige umidelbart kan komme i tanke om - men del gerne jeres erfaringer, også hvis de ikke passer på kravene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Annette A

Vi har en Emmaljunga tvillingevogn og ja den har været perfekt til vores behov. Den ene kan sidde og den anden ligge og vognen er vildt skøn at køre med. Den føles ikke specielt tung og den fylder minimalt så kan stadig komme ind og handle med den. Dog kan der ikke være plads til en lift men vi har brugt kørepose og det har været rigtig fint. Vi er meget glade for den.

Held og lykke med at finde den rigtige vogn til de små.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Christina A skriver:

Vi har en Emmaljunga tvillingevogn og ja den har været perfekt til vores behov. Den ene kan sidde og den anden ligge og vognen er vildt skøn at køre med. Den føles ikke specielt tung og den fylder minimalt så kan stadig komme ind og handle med den. Dog kan der ikke være plads til en lift men vi har brugt kørepose og det har været rigtig fint. Vi er meget glade for den.

Kan du evt. finde et link eller billede til den? 

Anmeld

30. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
30. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Christina A skriver:

Jeg følger lige med, så må lige spørge dig ..
Har selv haft kigget på emmaljunga tvillingevogn og synes virkelig ikke der er særlig meget plads at være på.
Kan din den ældste stadig være i den uden at sidde klemt?

Anmeld

30. oktober 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Gerne ud fra vores behov 

Vi står og skal have en lille ny næste år, og der vil komme til at være mellem 13 og 14 måneder imellem dem, altså ikke ret meget... 

Vi regner med at den vil blive brugt som den primære vogn, men beholder både klapvogn og barnevogn vi har fra den ældste hvis vi kun skal have den ene med på tur og køber nok bare en billig brugt til den yngste når han/hun skal i dagpleje.

Jeg vil gerne have at den ene kan sidde op, mens den anden ligger ned, men også at begge kan ligge/sidde op samtidig, dog går der nok noget tid før dette bliver et behov for den yngste...

drejehjul ville helt sikkert være et plus, men ikke et must.

Jeg ved ikke rigtigt om der er andre krav, eller plusser jeg lige umidelbart kan komme i tanke om - men del gerne jeres erfaringer, også hvis de ikke passer på kravene 

Vi har været glæde for "Phil and Teds Promenade", den har været primære vogn hos os. Jeg har brugt den i hverdagen til at aflevere den ældste, har 20 min hver vej :-)

http://philandteds.com/dk/Products/Push/promenade# .UnFcuojCszE

Vi købt den med søskende sæde, vi fandt den brugt (stortset som ny). Jeg ville nok vælge at købe en af deres "Cocoon lifte".

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

30. oktober 2013

Annette A

Anonym skriver:

Kan du evt. finde et link eller billede til den? 

V har selv en ældre model købt på DBA som jeg ikke lige har et billede liggende af men har fundet en nyere model på nettet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2013

Annette A

Maria&Lukas skriver:

Jeg følger lige med, så må lige spørge dig ..
Har selv haft kigget på emmaljunga tvillingevogn og synes virkelig ikke der er særlig meget plads at være på.
Kan din den ældste stadig være i den uden at sidde klemt?

Hej og ja det kan han godt omend det var lidt besværligt da vi brugte voksiposen, men nu hvor det bare er en alm. kørepose er det langt bedre. Det er klart at de har ikke vildt med plads, så det skal man kunne leve med og hvis man ikke kan det skal man ikke vælge den vogn. Men vi synes det fungerer fint og børnene er på ingen måde klemt medmindre de læner sig ind over hinandens halvdel og ja det gør de selvfølgelig en gang imellem.  Men igen det er en smagssag og en afvejning af fordele og ulemper som man skal vurdere når man ser vognen. Vi synes det er dejligt at den fylder minimalt taget i betragtning det er en tvillingevogn, det havde vi ikke regnet med var muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.