Vis mig jeres Blandingsbabyer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
2 svar
2 synes godt om
30. oktober 2013

justagirl

Ved der har været en tråd tidligere omkring dette? men kan ikke finde den Smiler:I så laver en ny :I

Hvad er jeres baby blandet af? - her er faderen brun grønlænder med brunt hår brune øjne og mørk hud.. og jeg er hvid med lyst hår og blev og massere af fregner! - glæder mig til at se hvad der kommer ud af det 

- derfor ville jeg gerne se og vide hvad jeres babyer er lavet af:i og så et billede af jeres små / store pus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Håber

justagirl skriver:

Ved der har været en tråd tidligere omkring dette? men kan ikke finde den Smiler:I så laver en ny :I

Hvad er jeres baby blandet af? - her er faderen brun grønlænder med brunt hår brune øjne og mørk hud.. og jeg er hvid med lyst hår og blev og massere af fregner! - glæder mig til at se hvad der kommer ud af det 

- derfor ville jeg gerne se og vide hvad jeres babyer er lavet af:i og så et billede af jeres små / store pus!

Fandt den her tråd 

https://www.baby.dk/debat/223141pi1/ordet-er-frit/vis-mig-din-blandingsbaby-.aspx

Anmeld

30. oktober 2013

lineog4

Stort grin... Vil gerne vise dig mine blandingen, de er dansk mor med blå/grønne øjne, mørkt til rødt hår og med en italiensk far som har sort hår og brune øjne og bliver skudt mere mod syd end han er, men det her er hvad der er kommet ud af det og jo han er faren 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.