Vil slå et slag for Foreningen Uden Far (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
0 svar
1 synes godt om
30. oktober 2013

LilleSmølf

Jeg vil meget gerne lige låne 2 minutter af jeres tid for at skabe lidt opmærksomhed omkring denne fantastiske forening som min mor og jeg har været medlem af i mange år

Foreningen er stiftet af formand Kirsten og går i al sin enkelthed ud på at hjælpe dem, der intet har.

Disse familier har vitterligt ingenting og har meget brug for vores hjælp. I form af basale ting som mad, sko og tøj.

Man vælger selv en kontaktfamilie fra listen, som oftest nogen hvis børns alder passer med ens egne børn, og går derefter med til at sende kasser 4 gange om året med tøj, sko, mad og alle de andre ting, der nu engang er nødvendige for en familie. Man skal ikke ud og investere i alt muligt, bare sende de ting som man selv ikke længere har brug for men som kan lande på et meget tørt sted hos andre.

Alle familier er personligt interviewet og udvalgt af formanden og de befinder sig alle i Srebrinca området i Bosnien. På den måde ved vi at hjælper kommer frem til dem, der virkeligt fortjener den. Vi har egne vognmænd så man skal ikke bekymre sig om postvæsnets evner her

Hvis I vil vide mere kan I se her

- Foreningen Uden Far (hjemmeside)
- Foreningen Uden Far (facebook)

ellers ringe/skrive på:

23 32 51 77

kontakt-familie@hotmail.com

Det er også muligt at være passivt medlem hvor du bidrager med 100 kr om året. De penge bliver så brugt til foreningens forskellige projekter som selvfølgelig alle går ud på at hjælpe familierne i området. Fx. har vi hjulpet en skole med at opfriske lokalerne, få møbler og legetøj til idræt, etc.

Og uanset om man vil være medlem eller ej er alle meget velkomne til at donere deres og deres børns aflagte tøj, sko, legetøj, sengetøj, etc. til gruppen, så skal vi nok sørge for at det kommer ned hvor det skal.

Hvis I vil vide mere om Srebrinca kan I kigge her.

Og alle er selvfølgelig velkomne til at skrive i tråden eller i PM til mig hvis de vil høre mere (:

Mange tusinde tak fordi I gad at læse med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.