Gravid symptomer eller ovitrelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hvis jeg er blevet gravid, så er jeg idag 3+2 . 

Jeg har testet ovitrelle ude for 2 dage siden. 

Når men , igår startede jeg pludselig med at få halsbrand, og det hr fortsat idag  

er det noget andre har oplevet? at det er opstået et stykke tid efter ovitrellen? Havde det ikke sådan i sidste cyklus, og den murren og "roden" jeg har følt i lænden/maven oplevede jeg heller ikke sidst..

Jeg tør selvf ikke håbe og har også testet negativ idag... Kunne ikke lade være 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

esioul

Anonym skriver:

Hvis jeg er blevet gravid, så er jeg idag 3+2 . 

Jeg har testet ovitrelle ude for 2 dage siden. 

Når men , igår startede jeg pludselig med at få halsbrand, og det hr fortsat idag  

er det noget andre har oplevet? at det er opstået et stykke tid efter ovitrellen? Havde det ikke sådan i sidste cyklus, og den murren og "roden" jeg har følt i lænden/maven oplevede jeg heller ikke sidst..

Jeg tør selvf ikke håbe og har også testet negativ idag... Kunne ikke lade være 

Ovitrelle gav mig graviditetssymptomer meeeget længe. efter insemineringen.

Selvom testen ikke kan måle det, kan man jo stadig have en mængde i kroppen - bare ikke nok til det slår ud på en test.

Men xx for det er pga graviditet

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ovitrelle gav mig graviditetssymptomer meeeget længe. efter insemineringen.

Selvom testen ikke kan måle det, kan man jo stadig have en mængde i kroppen - bare ikke nok til det slår ud på en test.

Men xx for det er pga graviditet

Okay. For jeg har haft en masse "fake" symptomer, de opstod 2 dage efter sprøjten, og det samme sidste gang. Men at der så pludselig 9 dage efter sprøjten kommer "nye" symptomer til, når de andre faktisk også var begyndt at aftage, dét oplevede jeg ikke sidst, og synes det er lidt underligt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.