Opskrit på en ret man kan lave dagen før...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
6 svar
4 synes godt om
29. oktober 2013

Mamalou

Min mor kommer og passer sønnen på fredag. Det skal gerne være så nemt og lige til for min mor, så hun bare skal bruge tid på min søn. Jeg tænker derfor, at jeg vil lave en ret klar torsdag aften, så den bare skal varmes og gerne i ovnen - altså så nemt som muligt  

Helt nemt er det dog ikke, da min mor er på kur, så det skal helst være sundt og gerne low carb... 

Er der nogle der har et bud?

Jeg tænkte selv på lasagne med squash som pasta, men den idé var min mor ikke tosset med. Hun er ikke den store oksekødsspiser. 

Jeg har torsk og rødspættefileter i fryseren, men er også indstillet på en tur til supermarkedet for at det kan lykkes

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

De3Guldklumper

Mamalou skriver:

Min mor kommer og passer sønnen på fredag. Det skal gerne være så nemt og lige til for min mor, så hun bare skal bruge tid på min søn. Jeg tænker derfor, at jeg vil lave en ret klar torsdag aften, så den bare skal varmes og gerne i ovnen - altså så nemt som muligt  

Helt nemt er det dog ikke, da min mor er på kur, så det skal helst være sundt og gerne low carb... 

Jeg tænkte selv på lasagne med squash som pasta, men den idé var min mor ikke tosset med. Hun er ikke den store oksekødsspiser. 

Jeg har torsk og rødspættefileter i fryseren, men er også indstillet på en tur til supermarkedet for at det kan lykkes

Vh. Louise

Hvad med fiske lasagne med grove plader og spinat?

Anmeld

29. oktober 2013

Mamalou

Pylle3 skriver:

Hvad med fiske lasagne med grove plader og spinat?

Ville du så lave lasagnen helt færdig, så den skal varmes igen? Tænker om fisken ikke bliver dårlig ellers? 

Anmeld

29. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kylling/spinat lasagne. Eller grøntsagstærte. 

Anmeld

29. oktober 2013

EnSødMor

Mamalou skriver:

Vh. Louise

De dage jeg har mest travlt der skærer jeg kylling i tern, broccoli, gulerødder, squash kommer det i hver sin tallerken med film over, dagen efter koger jeg noget bulgur, kommer alt på en pande til det er færdigt og så op i samme skål.. MumS 

Jeg har det bedst ved at forberede alle tingene dagen før istedet for at lave maden dagen før.. ;-) 

Anmeld

29. oktober 2013

De3Guldklumper

Mamalou skriver:

Ville du så lave lasagnen helt færdig, så den skal varmes igen? Tænker om fisken ikke bliver dårlig ellers? 

jeps det ville jeg. vi får altid lakselasagne og resterne varmer vi altid op igen dagen efter så det ville jeg ikke spekulere i..

Anmeld

30. oktober 2013

Giraffen

Mamalou skriver:

Vh. Louise

du ka også lave en go sund simresuppe - hvis man er på low carb kuren er det også rart at få serveret noget hvor man kan tage for sig og det kan man med det meste suppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.