Jobsamtale idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Lilje82

Har du fået besked?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Har du fået besked?? 

Ja og jeg fik det ikke

Rigtig ærgeligt. De havde ansat nogle de kendte fra deres hus. Ej men er så skuffet. Lederen sagde at hendes råd til mig var at holde flere kunstpauser, men hun godt kunne forstå ,man snakkede meget når man var nervøs. Jeg var ikke nervøs. Ej men jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Må bare på den igen.

Anmeld

30. oktober 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Ja og jeg fik det ikke

Rigtig ærgeligt. De havde ansat nogle de kendte fra deres hus. Ej men er så skuffet. Lederen sagde at hendes råd til mig var at holde flere kunstpauser, men hun godt kunne forstå ,man snakkede meget når man var nervøs. Jeg var ikke nervøs. Ej men jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Må bare på den igen.

Det er bare IKKE sjovt den situation, hverken ventetiden eller afslaget på det man selv syntes bare er JOBBET!  

Anmeld

31. oktober 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Ja og jeg fik det ikke

Øv, det er jeg ked af 

Til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.