R så forvirret.:/ Bør jeg ik få menstuation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2013

Helloo

Havde d. 14 en uden tvivl positiv ægløsningstest. Men ingen positiv g test eller mens... Er idag på cd 41, og min cyklus var de sidste pr gange været 68 og 62 dage, bør jeg ikke få min mens nu hvor jeg havde ægløsning d. 14 ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Helloo

40 visninger ingen svar ?

Anmeld

29. oktober 2013

Manna

Louise6551 skriver:

Havde d. 14 en uden tvivl positiv ægløsningstest. Men ingen positiv g test eller mens... Er idag på cd 41, og min cyklus var de sidste pr gange været 68 og 62 dage, bør jeg ikke få min mens nu hvor jeg havde ægløsning d. 14 ?

tjo jeg vil da godt forsøge.
Du er 15 dage efter positiv æl test, så burde du vel have fået din mens vil jeg mene.
Det er da spændende.
Prøv at teste igen om et par dage.

Anmeld

30. oktober 2013

Helloo

Manna skriver:

tjo jeg vil da godt forsøge.
Du er 15 dage efter positiv æl test, så burde du vel have fået din mens vil jeg mene.
Det er da spændende.
Prøv at teste igen om et par dage.

Tak for svar

Gtesten er total negativ

Her er lige et billed fra d.14

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2013

Christina91

Jeg har prøvet noget lignede. Fik en positiv æl på cyklusdag 15 og fik så først min mens på cyklusdag 42. Mine cyklusser er ca på 28/29 dage normalt. Jeg tror ikke at man kan forklare alting. Det er i hvert fald min opfattelse efter at have prøvet siden februar med en MA i bagagen.

Når dine andre cyklusser også har været meget lange ville jeg ikke være bekymret. Så er din mens nok på vej. Hvis du lige er stoppet med piller, så kan det godt tage lang tid før de er ude af kroppen igen.

Anmeld

30. oktober 2013

kriknu

Har selv prøvet noget lignende, dog for et par år siden... Kan derfor ikke de præcise datoer, så har bare taget nogle eksempler
Min cyklus er normalt på omkring 28 dage, den svinger lidt mellem 27 & 29 dage en gang i mellem.

Men i hvert fald havde jeg ÆL den 7. (det kunne tydeligt mærkes)
Og forventede mens den 20. og først den 7. måneden efter fik jeg mens, ingen positiv test eller noget som helst i mellemtiden, var ved lægen som heller ikke kunne finde ud af hvorfor....

Det eneste svar jeg kunne få var at min krop var stresset 

Anmeld

30. oktober 2013

Manna

Louise6551 skriver:

Tak for svar

Gtesten er total negativ

Her er lige et billed fra d.14

Ja den vil jeg også mene er positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.