Fantastisk nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

esioul

Putomanen skriver:

Vi var til nf i dag, og det gik bare så godt.

Den lå og hyggede sigog bevægede sig. Der var lidt problemer med at få målt nakkefolden, så efter en hoppetur måtte jeg ud at gå lidt. Derefter fik de taget et fint billede, og risikoen endte på 1:13.300, hvilket skulle være rigtig godt.

Min termin blev flyttet et par dage, så jeg er 14+0 i dag og har termin 29. april.

En helt fantastisk dag

åhhhhh <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

H

Ja, det er vildt at tænke på, at der allerede er gået 14 uger
Jeg er helt vild med billedet af den i profil, hvor man kan se næse, mund og øre.

Du kan ikke have lang tid tilbage nu?

Hvor er det simpelthen fantastisk
håber resten af tiden også går stærkt for jer så i kan få jeres ønske klump i armene. vil i vide hvad i venter jer??

Uha ja det nærmer sig med hastige skridt har termin her på lørdag maven er sunket godt for 2,5 uge siden og han stået fast i bækkenet så vi venter bare spændt på hvornår løjerne starter.

Anmeld

30. oktober 2013

Putomanen

AnnL skriver:

Hvor dejligt, og super godt billed af ansigt

Ja, det er taget rigtig godt med alle de detaljer

Anmeld

30. oktober 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Hvor er det simpelthen fantastisk
håber resten af tiden også går stærkt for jer så i kan få jeres ønske klump i armene. vil i vide hvad i venter jer??

Uha ja det nærmer sig med hastige skridt har termin her på lørdag maven er sunket godt for 2,5 uge siden og han stået fast i bækkenet så vi venter bare spændt på hvornår løjerne starter.

Jeg har en fornemmelse af, at den næste tid nok skal gå hurtigt
Hele arbejdet fik det at vide i dag. Det var fantastisk endelig at gøre det offentligt
Vi vil gerne vide kønnet, men jeg ved ikke om vi køber en kønsscanning eller venter til md. Hvad gjorde i?

Hold da op, det er snart! Det lyder til at kroppen er helt klar nu. Jeg glæder mig til at læse en fb

Anmeld

30. oktober 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Eså

Jeg har en fornemmelse af, at den næste tid nok skal gå hurtigt
Hele arbejdet fik det at vide i dag. Det var fantastisk endelig at gøre det offentligt
Vi vil gerne vide kønnet, men jeg ved ikke om vi køber en kønsscanning eller venter til md. Hvad gjorde i?

Hold da op, det er snart! Det lyder til at kroppen er helt klar nu. Jeg glæder mig til at læse en fb

Jaa hvor skønt det er blevet offentlig gjort. jeg synes ihvertfald tiden bare fløj afsted og pludselig er man halvvejs. Og så rammer man også de 30 uger og 1,2,3 termin
det er så vildt altså.

Vi tog til en kønsscanning i uge 15 kunne bare ikke vente mere Hehe.
Men det var så også kun fordi at det sted vi var kostede en kønsscanning kun 400 kr, havde det været meget dyrere havde vi ventet til md.

ja det kommer meget tæt på nu og hvor er det være godt glæder mig til at dele begivenheden på skrift med jer damer herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.