Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejså,
Vi fejrer min datters fødselsdag i børnehaven i næste uge og har ingen ide om hvad det kunne være passende og sjovt for børnene at tage med? Hvad har I andre gjort? Håber, der er nogen, der har lyst til at dele deres erfaringer og gode ideer Gerne med opskrifter, hvis det ikke er for besværligt
På forhånd tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er det mad til frokost eller til frugt?
Sidste gang var det rugbrødkagkone,frugtmonster lavet af en vandmelon. og regnbuekage.
Forrige gang var kyllingelår,pasta,majs,ærter,tomat og agurk .ketchup og dressing.
Frugtfad og prinsesseslot kage.
Min søn havde disse små sandwich med igår i bh (han havde fødselsdag i lørdags)
plus popcorn og vindruer..
Sikke nogle dejlige forslag! Tak for det Det er til frokost - så det skal både være noget saltet og noget sødt. Flere ideer er velkomne
flowerpot3 skriver: Hejså, Vi fejrer min datters fødselsdag i børnehaven i næste uge og har ingen ide om hvad det kunne være passende og sjovt for børnene at tage med? Hvad har I andre gjort? Håber, der er nogen, der har lyst til at dele deres erfaringer og gode ideer Gerne med opskrifter, hvis det ikke er for besværligt På forhånd tak!
Twinkle little star skriver: Min søn havde disse små sandwich med igår i bh (han havde fødselsdag i lørdags) plus popcorn og vindruer..
Det ser super lækkert ud! Det er helt sikkert en mulighed, der skal overvejes
MyLove E skriver: Jeg spammer dig lige med noget af det jeg har lavetDet har været til 1 og 2 års fødselsdag :-D
Jeg spammer dig lige med noget af det jeg har lavetDet har været til 1 og 2 års fødselsdag :-D
Så lækkert, ser det ud! Masser af fantastisk inspiration! Tak fordi du orker at poste alle de billeder! Lillebror har også fødselsdag her i november så det er dejligt med de forskellige ideer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128