Sjov måde at fortælle det søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
7 svar
5 synes godt om
29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej

Prøver at blive gravid, og går derfor og leger med tanken om, hvordan vi skal fortælle den gode nyhed. 

Har I nogle sjove anderledes idéer? 

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

StineC

Ikke så kreativt, men vi fik et lille billede fra vores terminsscanning hvor man næsten intet kunne se. Vi havde lige været på ferie, så vi var rundt i vores familier for at vise feriebilleder og det sidste billede der så kom frem var scanningsbilledet. Så vi lod dem "gætte" det selv. Det var så sjovt at se deres reaktioner.. der var masser af glædestårer

Anmeld

29. oktober 2013

LeneKE

Vi købte en lille body og pakkede ind og gav mine forældre Der gik lige et splitsekund før min mor forstod hvad der foregik

Lene

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tak for idéer I to Sidste gang var jeg lidt chokeret, da det var første barn og ikke planlagt. Havde heller ikke været sammen med kæresten i så lang tid, så var ikke så sikker på, at alle ville reagere med glæde. Så det skulle bare siges på det tidspunkt.

Denne her gang er det planlagt, vores datter bliver snart 3 år, vi er blevet gift og alt er bare så dejligt  Så nu har vi lyst til at overraske de nærmeste på en sjov måde Hvis der er gevinst om ikke alt for lang tid, kan vi muligvis gøre det juleaften. Det ville være SÅ sjovt  

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Vil rigtig gerne have flere, hvis I ligger inde med nogle

Anmeld

29. oktober 2013

Aabye

Jeg lavede også den med at pakke en body ind..  
Jeg gav min mor den på mors dag hvor jeg faktisk næsten var halvvejs.. Hun blev SÅ glad at hun begyndte at græde.. Og det skal lige siges at det var nr 2 vi ventede, og vi i forvejen havde en der ikke engang var blevet 2 år endnu.. Der er 18 mdr imellem vores, så jeg frygtede for deres reaktion.. 

Min kusine gav hendes forældre en blomst og et kort hvor der i kortet stod: "1+1=3"... 

Anmeld

29. oktober 2013

Frk. K

Vi fortalte vores søn det (han havde længe plaget om en baby). Han blev vildt glad! Samme dag skulle vi være sammen med hele mandens familie, og den kommende storebror ville så gerne fortælle det. Så vi købte en buket blomster, og sønnike afleverede pænt buketten imens han stolt fortalte "at det var fra ham og babyen!"

der gik også lige et splitsekund, inden farmor spurgte ham "hvilken baby?" & så sagde han "MIN baby, den inde i min mors mave!"

Anmeld

29. oktober 2013

Guldet

Jeg lavede en ord rebus - hvor der stod at til juleaften kommer storken ( havde termin d.24 dec) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.