Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Nogen der ved hvor jeg får fat i skabeloner til cars bilerne?
min søn har fået sit eget værelse og tema er cars så ville gerne lave nogen perle plader til ophæng på væg osv med med bilerne fra cars men hvor finder jeg motiverne henne?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej. Nogen der ved hvor jeg får fat i skabeloner til cars bilerne? min søn har fået sit eget værelse og tema er cars så ville gerne lave nogen perle plader til ophæng på væg osv med med bilerne fra cars men hvor finder jeg motiverne henne?
Her er google din ven
Du får måske ikke skabelonerne men der er MASSER af billeder af folks kreationer som man kan kigge efter
livhemdrup skriver: Hej. Nogen der ved hvor jeg får fat i skabeloner til cars bilerne? min søn har fået sit eget værelse og tema er cars så ville gerne lave nogen perle plader til ophæng på væg osv med med bilerne fra cars men hvor finder jeg motiverne henne?
prøv at google Hama Cars i billeder, så kommer der en masse du kan kigge efter det gjorde jeg med både peter plys og hello kitty til min datters værelse
UnderCover35 skriver: Her er google din ven Du får måske ikke skabelonerne men der er MASSER af billeder af folks kreationer som man kan kigge efter
Tæller i så bare perler frem osv
eller printer i billed ud og lægger under pladen?
livhemdrup skriver: Tæller i så bare perler frem osv eller printer i billed ud og lægger under pladen?
Jeg lavede en bil til Simon's dørskilt og der havde jeg bare billedet på min mobil og sad og talte
Synes det var nemt nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128