Belønningsystem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
1 synes godt om
29. oktober 2013

stella

Jeg har tænkt på om jeg skal lave en belønningsystem herhjemme..

hvordan gør i med belønningen og hvad får de ved og optjene en vis antalt :-) eller sommerfulge 

håber på lidt hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Karina84

Hvor gammel er dit barn?

Nu er vores den store 2½, saa det er ikke saa relevant igen.
Men vi har snakket om at de ikke skal tjene lommepenge. At hjælpe med at rydde af bordet, rydde legetøj op, gaa ud med skrald osv. er en del af det at være en familie, og de skal lære at vi alle skal hjælpe til. 

Saa kan de en gang imellem faa en 10 de kan smide i sparegrisen, eller et stykke legetøj maaske. Som sagt er de ikke saa gamle endnu, men jeg tror ikke der bliver et belønningssystem, det lyder alt for firkantet til os 

Anmeld

29. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

havde selv overvejet at når han blev større skulle det være noget med at det gav ekstra lommepenge at gøre lidt ekstra herhjemme...

men hvor meget og hvad det er svært at afgøre for økonomien og situationerne kan jo nå at ændre sig meget endnu inden han bliver den alder hvor det er aktuelt...

han er kun lige blevet 2 år

Anmeld

29. oktober 2013

PernilleogLouis

Min dreng er snart 6 år. 

Vi har et point system fx lige nu er det 90 point så får han en skylanders. Der er så forskellige ting han kan gøre for at få point lige nu er det fx tømme opvaskeren, hjælpe mor, ikke blive sur på hans moster tirsdag morgen (hun aflevere ham der og de har haft deres ture fordi det er eneste dag på ugen han bliver vækket og han kan ikke li det ) - der er ml 6-8 fors ting der giver point

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.