Morgenurin???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
2 svar
1 synes godt om
29. oktober 2013

Anonym trådstarter

ja mit spørgsmål er hvornår er det morgen urin når man nu skal op og tisse en 3 - 4 gange i løbet af natten???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Karla

Anonym skriver:

ja mit spørgsmål er hvornår er det morgen urin når man nu skal op og tisse en 3 - 4 gange i løbet af natten???

Synes jeg kan mindes, at når der har været 3-4 timer mellem toiletbesøg og minimalt indtag af væske, så er det lige så godt som morgenurin
Ved min egen læge skal der være gået to timer siden toiletbesøg og helst ingen væskeindtag.

Men tænker at så længe du ikke drikker en hel masse om morgenen vil det være rimelig koncentreret uanset hvornår du sidst har tisset

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Synes jeg kan mindes, at når der har været 3-4 timer mellem toiletbesøg og minimalt indtag af væske, så er det lige så godt som morgenurin
Ved min egen læge skal der være gået to timer siden toiletbesøg og helst ingen væskeindtag.

Men tænker at så længe du ikke drikker en hel masse om morgenen vil det være rimelig koncentreret uanset hvornår du sidst har tisset

ok det vil jeg prøve at huske har enligt først test dag torsdag meeeen er nu bare så nysgerig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.