bliver sgu så træt af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
3 svar
1 synes godt om
29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Menstruationen er kommet igen, og kan bare ikke lade være med at blive så ked af det. Prøver ellers ikke at lade det fylde for meget, men det er godt nok svært. Og nu er det anden gang at jeg har oplevet blødning en uge efter ægløsning - lige som i min første graviditet - så var bare så sikker på, at det var lykkedes. Og så blev jeg bare så skuffet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Jannieb

Anonym skriver:

Menstruationen er kommet igen, og kan bare ikke lade være med at blive så ked af det. Prøver ellers ikke at lade det fylde for meget, men det er godt nok svært. Og nu er det anden gang at jeg har oplevet blødning en uge efter ægløsning - lige som i min første graviditet - så var bare så sikker på, at det var lykkedes. Og så blev jeg bare så skuffet.

Først lige et stort til dig.

Jeg kan virkelig godt forstå dig! Kender det alt for godt. Hos mig er det bare lidt omvendt. Er gået 11 dage over tid og står kun med negative tests  

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ønskebaby2014 skriver:

Først lige et stort til dig.

Jeg kan virkelig godt forstå dig! Kender det alt for godt. Hos mig er det bare lidt omvendt. Er gået 11 dage over tid og står kun med negative tests  

Takker og det er da også super træls - har du fået testet ved lægen? håber de to streger snart dukker op. Er træt af at holde øje med ægløsning og graviditetssymptomer - men kan bare ikke lade være

Anmeld

29. oktober 2013

Jannieb

Anonym skriver:

Takker og det er da også super træls - har du fået testet ved lægen? håber de to streger snart dukker op. Er træt af at holde øje med ægløsning og graviditetssymptomer - men kan bare ikke lade være

Jeg ringer til lægen i morgen tidlig. Men tror nu ikke det er pga graviditet. Tror mere det er fordi jeg har været lidt stresset  

Ja, det er virkeligt trættende i længden at tjekke ægløsning og "lede" efter symptomer. Jeg håber også vi snart får de streger!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.