pletblødning ved fysisk aktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er den sidste måned begyndt at pletbløde ved fysisk aktivitet. Nogle gange varer det et par timer, andre op til 1-2 dage efter jeg har været aktiv (styrketræning, løb, sex).

For et års tid siden fik jeg kejsersnit, kan det virkelig være det der bliver "springer" lidt op? Men jeg har ikke ondt når det sker, jeg kan til tider godt have menssmerter i ikke mens-perioder og nogle gange får jeg "smerter" som minder om efterveer.

Nogen der har prøvet noget ligende?

(Jeg ringer selvfølgelig til lægen i morgen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Hyacinth

Anonym skriver:

Hej 

Jeg er den sidste måned begyndt at pletbløde ved fysisk aktivitet. Nogle gange varer det et par timer, andre op til 1-2 dage efter jeg har været aktiv (styrketræning, løb, sex).

For et års tid siden fik jeg kejsersnit, kan det virkelig være det der bliver "springer" lidt op? Men jeg har ikke ondt når det sker, jeg kan til tider godt have menssmerter i ikke mens-perioder og nogle gange får jeg "smerter" som minder om efterveer.

Nogen der har prøvet noget ligende?

(Jeg ringer selvfølgelig til lægen i morgen)

Jeg tænker, at du faktisk burde få en smear, hvis ikke du har fået det for nyligt?

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hyacinth skriver:

Jeg tænker, at du faktisk burde få en smear, hvis ikke du har fået det for nyligt?

Det vil jeg også forlange at få. Skal ellers først have den om et halvt år igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.