hr. Skægs hvide bogstaver... Findes der noget der ligner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
11 svar
3 synes godt om
28. oktober 2013

Leneur

Silje er helt vild med hr. Skæg og snakker meget om at hun gerne vil have et hvidt S til at stå i hendes vindueskarm, så vil gerne give hende sådan et i hendes pakkekalender men kan ikke finde noget der bare ligner, så håber i har et godt fif til hvor jeg skal lede henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Nea85

Leneur skriver:

Silje er helt vild med hr. Skæg og snakker meget om at hun gerne vil have et hvidt S til at stå i hendes vindueskarm, så vil gerne give hende sådan et i hendes pakkekalender men kan ikke finde noget der bare ligner, så håber i har et godt fif til hvor jeg skal lede henne.

Jeg købte et C i bog&idé til Clara. Det er pink og af træ, ca. 15 cm højt. Er det sådan noget i den stil, du mener?

Anmeld

28. oktober 2013

Leneur

Nea85 skriver:

Jeg købte et C i bog&idé til Clara. Det er pink og af træ, ca. 15 cm højt. Er det sådan noget i den stil, du mener?

Og det kan stå selv?

Anmeld

28. oktober 2013

Nea85

Leneur skriver:

Og det kan stå selv?

Ja. Fik lige taget mig sammen til at gå ind og tage et billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2013

Leneur

Nea85 skriver:

Ja. Fik lige taget mig sammen til at gå ind og tage et billede

Ej hvor godt. Det må jeg ned og se på. Havde aldrig skænket det EN tanke at de kunne have den slags...Tak for hjælpen...

Anmeld

28. oktober 2013

StineL

Leneur skriver:

De har disse i Panduro Hobby til 29 kr.

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/50-Skab-dekor er/5050-Dekorationsskeletterfigurer/505018/2/26551 9-Bogstav-pap-H-17-cm-hvid-S

Anmeld

28. oktober 2013

Nea85

Leneur skriver:

Ej hvor godt. Det må jeg ned og se på. Havde aldrig skænket det EN tanke at de kunne have den slags...Tak for hjælpen...

Velbekomme Jeg måtte også bare have et, da jeg så dem. Og så koster de vist kun omkring 30 kr, så det kunne jeg slet ikke modstå

Anmeld

28. oktober 2013

ESV

Leneur skriver:

Jeg ville helt klart prøve i panduro de har nogle i hvide man selv kan male

Anmeld

29. oktober 2013

wamse

Tiger butikkerne har haft, men om de har endnu ved jeg ikke

Anmeld

29. oktober 2013

2babygirls

Leneur skriver:

Panduro hobby sælger dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.