er du der inde ?http://www.baby.dk/_FckEditor/editor/images/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

creative

tog en test tidliger i dag men en + en meget svag steg, jeg er snart ved at gå til af nysgerrighed har været nede og købe et test der kan vise det frie dage før så mund ikke den kan give mig svar i dag, drikker vand i store mængter men skal jeg tisse næe nej det skal jeg sikker først når jeg har sat mig godt til rette i biografen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
creative skriver:

tog en test tidliger i dag men en + en meget svag steg, jeg er snart ved at gå til af nysgerrighed har været nede og købe et test der kan vise det frie dage før så mund ikke den kan give mig svar i dag, drikker vand i store mængter men skal jeg tisse næe nej det skal jeg sikker først når jeg har sat mig godt til rette i biografen

man siger jo at en streg er en streg! uanset hvor utydelig den er!
for den er der for dig! og det skal nok passe at du skal tisse rigtig meget når det passer aller dårligst!
Knus Caroline 9+0

Anmeld

23. juli 2009

Malou Vilma Nørgaard

ja en streg er en streg, men  for det passer

ja det så typisk heh..

knus cille 15+3

Anmeld

23. juli 2009

4kløver

Hej.. min var også svag to dage før mens skulle komme. og der stod at man skal vente i 48 timer inden man tager en ny. men det kan man jo ikke vente på
Jeg har så heldig at jeg jeg skulle til lægen inden de 48 timer med mine piger så hun tog lige en og ja jeg var gravid..
SÅ HELD OG LYKKE til dig

Anmeld

23. juli 2009

LauraLW

(pas på du ikke fortynder din urin for meget )

Anmeld

23. juli 2009

creative

creative skriver:

så den sikker , vildt jeg skal være mor det er slet ikke til at forstå

Anmeld

23. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
creative skriver:

så den sikker , vildt jeg skal være mor det er slet ikke til at forstå

STORT tillykke!!

Anmeld

23. juli 2009

FrkC

Hvor fantastisk!!! Stort tillykke..  

Anmeld

23. juli 2009

Sujan

Tillykke Må være en hel fantastisk følelse når det går op for en af den er der:-)
Håber det snart er min tur

Anmeld

24. juli 2009

creative

Sujan skriver:

Tillykke Må være en hel fantastisk følelse når det går op for en af den er der:-)
Håber det snart er min tur

Ja det er fantastisk og utrolig svært at forstå. Har lige fortalt min svigermor og min kærestes søster at vi udviger famillien, det var helt vildt så glade de bliv i morgen når min kæreste kommer hjem er det min mor der står for tur, det bliver desvæger over tlf. da vi bor ligt langt væk fra famillien.
Tak for de mange lykke ønsker de varmer. jeg vil krysse mine finger for at storken snart har gode nyheder til alle jer der går og prøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.