Fleggård eller calles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

Chris86

Stumpen skriver:

Vi handler stort set aldrig ved grænsen, men snart skal vi, hvor er der bedst at handle??

Tjek deres aviser... Alt udover avistilbud kan man snart få til samme penge herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Sisse Vinther

Stumpen skriver:

Vi handler stort set aldrig ved grænsen, men snart skal vi, hvor er der bedst at handle??

Vl handler tit i Fleggaard, og vil mene de har mere at vælge imellem.

Anmeld

29. oktober 2013

jydeinden

de gange vi handler ved grænsen tager vi lidt rundt omkring hvis det er forskellige butikker der har tilbud

Anmeld

29. oktober 2013

CroQuis

Fleggaard har generelt et større udvalg af sodavand, øl, slik osv, mens fakta har et større udvalg af kød, pålæg mv..

Men det bedste er nok at tjekke deres tilbud, for den uge i vil derned - da begge forretninger kan have nogle rigtig gode tilbud 

Men udover det, kan jo nævnes Scandinavian Park, Poetzsch, Otto Duborg.. Dog ikke butikker vi bruger..

Anmeld

29. oktober 2013

CroQuis

AnthonsMor skriver:

Fesent! Sidste gang jeg var der (april tror jeg) fik vi 10 stk til 49 kroner!

Den pris har det været i Fleggaard længe, så det er nok bare et super-tilbud du har fundet i Fleggaard dengang.. Ligesom de 10 stk til 45 kr der kører i Fakta pt.. 

Anmeld

29. oktober 2013

AnthonsMor

CroQuis skriver:

Den pris har det været i Fleggaard længe, så det er nok bare et super-tilbud du har fundet i Fleggaard dengang.. Ligesom de 10 stk til 45 kr der kører i Fakta pt.. 

Det kan godt være

Anmeld

29. oktober 2013

Stumpen

Jeg tjekker reklamer og går ellers efter fleggAard - ved ikke lige om der er en fakta, der hvor vi kører over, men det vil jeg tjekke op på..

Anmeld

29. oktober 2013

CroQuis

Stumpen skriver:

Jeg tjekker reklamer og går ellers efter fleggAard - ved ikke lige om der er en fakta, der hvor vi kører over, men det vil jeg tjekke op på..

Den store Fleggaard ligger på Industriweg i Harrislee, og der ligger Fakta lidt længere nede af vejen 

I får helt sikkert mest ud af at tage den store, frem for en af de små, når i kommer langvejs fra 

Anmeld

29. oktober 2013

Stumpen

CroQuis skriver:

Den store Fleggaard ligger på Industriweg i Harrislee, og der ligger Fakta lidt længere nede af vejen 

I får helt sikkert mest ud af at tage den store, frem for en af de små, når i kommer langvejs fra 

Har prøvet google map - ligger det ved padborg 

Anmeld

29. oktober 2013

CroQuis

Stumpen skriver:

Har prøvet google map - ligger det ved padborg 

Ja netop.. 

Lige over grænsen 

Men der er nu hverken langt fra Kruså grænseovergang, eller Padborg grænseovergang, til Fleggaard eller de andre grænsebutikker. 

Dog er det nok nemmest, for "ikke kendte" at tage over Padborg grænse, da man så kun skal fortsætte ligeud, og derefter til venstre i et stort lyskryds.. Vejen fra Kruså er der lidt flere sving 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.