De små blødninger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Har nu igen oplevet en meget lille utydelig smule blod helt lyst i mine trusser. Og der 9 dage til mens ? Havde også en lille blødning på dn 24. På str med en 2 kr det var så lille en bitte blod dråbe ting. Forventer mens dn 6. Og vi har ikke sexet så meget så det ikke pga det :-). Tisser meget om natten men ingen blære betændelse blev tjekket, for nogle dage siden :-).

Andre af jer der oplever disse små små blødninger. Har jeg aldrig oplevet før :0 !
Hjælp søges eller svar viden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ved godt i ikke er læger med andre der har oplevet dette?

Anmeld

28. oktober 2013

CH2012

Anonym skriver:

Har nu igen oplevet en meget lille utydelig smule blod helt lyst i mine trusser. Og der 9 dage til mens ? Havde også en lille blødning på dn 24. På str med en 2 kr det var så lille en bitte blod dråbe ting. Forventer mens dn 6. Og vi har ikke sexet så meget så det ikke pga det :-). Tisser meget om natten men ingen blære betændelse blev tjekket, for nogle dage siden :-).

Andre af jer der oplever disse små små blødninger. Har jeg aldrig oplevet før :0 !
Hjælp søges eller svar viden..

Jeg har også prøvet det, og det viste sig at være menstruation der kom til sidst... Desværre.... Det er den erfaring jeg har med det, kan selvfølgelig ikk sige om det er anderledes for dig.

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg har også prøvet det, og det viste sig at være menstruation der kom til sidst... Desværre.... Det er den erfaring jeg har med det, kan selvfølgelig ikk sige om det er anderledes for dig.

Altså, sidst var det jo dn 24 cirka. Og Idag dn 28. Det ikke blod blod der er i mine trusser. Og 9 dage før tid. Nej det har min krop lige godt aldrig budt mig. Har en normal cyklus og en cyklus der ikke driller.

Det eneste jeg kan mærke her til aften er det niver mellem mine bene.
Det projekt baby nr 2.. Har ingen tegn yderligere på gravidtet, men tror ikke det mens, for der plejer jeg hver gang at få dirre op til :0).

Må lige til læge og høre om det normalt med så små blødning.
Vil ikke engang kalde det blødninger nærmer dråber :-) men der intet i mine trusser nu a små meget meget usynlig men lidt synlig snært a blod :-)

Anmeld

29. oktober 2013

Sandratoft

Har lige snuppet det her fra sundhed.dk

• Når det befrugtede æg implanteres i livmodervæggen forekommer blødning hos 10-15%

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Har lige snuppet det her fra sundhed.dk

• Når det befrugtede æg implanteres i livmodervæggen forekommer blødning hos 10-15%

så må vi da håbe det var det der skete, ellers ved jeg sku ikke hvad det skulle være -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.