Del gerne din solstrålehistorie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. oktober 2013

MissSkat

Hej Alle... 

Jeg er idag gået 8 dage over tid.. Tog en gtest for 3 dage siden, men den var negativ... Jeg plejer normalt aldrig at gå over tid, men nogle gange er det kommet en dag for tidligt... 

Tror bare jeg har brug for at høre solstrålehistorier fra jer der først har ku teste positivt forholdvis sent Jeg håber, men tør næsten ik ta en test igen, da jeg bare er bange for den stadig er negativ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Anonym101

MissSkat skriver:

Hej Alle... 

Jeg er idag gået 8 dage over tid.. Tog en gtest for 3 dage siden, men den var negativ... Jeg plejer normalt aldrig at gå over tid, men nogle gange er det kommet en dag for tidligt... 

Tror bare jeg har brug for at høre solstrålehistorier fra jer der først har ku teste positivt forholdvis sent Jeg håber, men tør næsten ik ta en test igen, da jeg bare er bange for den stadig er negativ... 

Jeg testede posetiv ved 5+6

Anmeld

28. oktober 2013

MissSkat

Sandra Norit skriver:

Jeg testede posetiv ved 5+6

Så er der håb endnu :p

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym101

Så er der håb endnu :p

Ja bestemt!

Hellere teste senere end for tidligt! Så bliver man ikke skuffet over noget som måske er noget alligevel 

Anmeld

28. oktober 2013

MissSkat

Sandra Norit skriver:

Ja bestemt!

Hellere teste senere end for tidligt! Så bliver man ikke skuffet over noget som måske er noget alligevel 

Nej nemlig... Jeg har prøvet det før, med at teste hver eneste dag, også flere dage før mens skulle være kommet.. Og man blir skør af det Så nu prøver jeg at lade være Men 8 dage er lang tid, så håber godt nok denne her gang, og at jeg har er sen til at danne hcg

Anmeld

28. oktober 2013

liten-mamma

Hej Alle... 

Første gang testede jeg først positivt i uge 10

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym101

MissSkat skriver:

Nej nemlig... Jeg har prøvet det før, med at teste hver eneste dag, også flere dage før mens skulle være kommet.. Og man blir skør af det Så nu prøver jeg at lade være Men 8 dage er lang tid, så håber godt nok denne her gang, og at jeg har er sen til at danne hcg

Præcis!
Der er sikkert en spire derinde!

Jeg kunne også teste posetiv i uge 8 forresten

Anmeld

28. oktober 2013

MissSkat

liten-mamma skriver:

Første gang testede jeg først positivt i uge 10

Det var sent Testede du mange gange inden den blev positiv..?

Anmeld

28. oktober 2013

liten-mamma

MissSkat skriver:

Det var sent Testede du mange gange inden den blev positiv..?

Først 4 gang jeg testede blev den positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.