Har brug for alle fif til graviditet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
8 svar
2 synes godt om
28. oktober 2013

MsDane

Kom med alle jeres fif

Skal man ligge med benene op i luften efter sex? Skal man prøve zoneterapi? Sexe hver- eller hveranden dag?

Alle gode råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

justagirl

MsDane skriver:

Kom med alle jeres fif

Skal man ligge med benene op i luften efter sex? Skal man prøve zoneterapi? Sexe hver- eller hveranden dag?

Vi havde sex hver dag/hver anden og lige efter han var kommet lå jeg med underkroppen oppe samt benene i 5-10 minutter

( er snart 18+ og vi sexer stadig hver anden dag smiler )

Anmeld

28. oktober 2013

MsDane

Så må jeg op med benene :-) 

Skønt,  det ikke er gået i stå :-D

Anmeld

28. oktober 2013

Astrid1984

Her havde vi sex hver anden/tredje dag og har aldrig lagt med benene oppe bagefter. Har altid været ude og tisse lige bagefter. Her blev jeg gravid i 2 cyklus efter P pille stop

Anmeld

28. oktober 2013

MsDane

Astrid1984 skriver:

Her havde vi sex hver anden/tredje dag og har aldrig lagt med benene oppe bagefter. Har altid været ude og tisse lige bagefter. Her blev jeg gravid i 2 cyklus efter P pille stop

Heldige dig  

Du må være meget fertil..

Anmeld

28. oktober 2013

modesty

MsDane skriver:

Kom med alle jeres fif

Det med benene har ingen effekt, zoneterapi heller ikke, om du får orgasme eller ej heller ikke...

Sex cirka hver anden dag er en god idé. 

Anmeld

28. oktober 2013

Karla

MsDane skriver:

Kom med alle jeres fif

Mit bedste fif er at slappe af, nyde hinanden og forsøge at glemme eller i hvert fald ikke fokusere på at blive gravid hav sex når I har lyst, og ikke planlagt omkring ægløsning.

Vi prøvede i 19 måneder, og først den måned, hvor vi ikke fokuserede på det, da vi havde opgivet håbet for at blive naturligt gravide og stod og skulle starte op i behandling måneden efter, var der gevinst

Ved godt det er utroligt svært ikke at tænke på det, men prøv at få det til at fylde så lidt som muligt
Og så er det vist noget med, at det er mest optimalt at have sex ca. hver anden dag, da mandens sæd så er bedst.

Anmeld

28. oktober 2013

MsDane

Karla skriver:

Mit bedste fif er at slappe af, nyde hinanden og forsøge at glemme eller i hvert fald ikke fokusere på at blive gravid hav sex når I har lyst, og ikke planlagt omkring ægløsning.

Vi prøvede i 19 måneder, og først den måned, hvor vi ikke fokuserede på det, da vi havde opgivet håbet for at blive naturligt gravide og stod og skulle starte op i behandling måneden efter, var der gevinst

Ved godt det er utroligt svært ikke at tænke på det, men prøv at få det til at fylde så lidt som muligt
Og så er det vist noget med, at det er mest optimalt at have sex ca. hver anden dag, da mandens sæd så er bedst.

Synes bare, at det der med ikke at tænke på det,  er lettere sagt end gjort

Anmeld

28. oktober 2013

B&J

Vi tænkte slet ikke over og prøvede ingen ting..

vi havde sex som vi pelejede og det er meget forskelligt nogle gange hver dag nogle gang hver 3 dag nogle gange 1gang om ugen.. vi tænkte overhovede ikke jo da vi stod med en postitiv test 3mdr efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.