Delvis friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Har søgt om delvis friplads nu når Lukas skal starte i vuggestue. Der inde hvor jeg søgte stod der vi skulle betale 2200, nu har jeg fået en regning på 3500.
Hvad gør man så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

LilleLene

Maria&Lukas skriver:

Har søgt om delvis friplads nu når Lukas skal starte i vuggestue. Der inde hvor jeg søgte stod der vi skulle betale 2200, nu har jeg fået en regning på 3500.
Hvad gør man så?

vent med at betale til sidste frist og se om du ikke har fået en brev med friplads bevilingen inden

for så sætter du bare det ind du skal betale og ikke det der står på regningen

Anmeld

28. oktober 2013

Lukas&Liam<3

LilleLene skriver:

vent med at betale til sidste frist og se om du ikke har fået en brev med friplads bevilingen inden

for så sætter du bare det ind du skal betale og ikke det der står på regningen

Men søgte for 2-3 måneder siden med start 1. Nov. Så burde det ikke være på plads?

Anmeld

28. oktober 2013

Ka+Ma=Be

Ring til kommunen - det må være en fejl

og husk at du selv skal opdatere dem hvis du/i får større indkomst.  Da jeg blev færdig som studerende og begyndte at tjene penge havde de ikke ændret min indkomst så jeg skulle betale 3000,- tilbage (dum egenfejl)

Anmeld

28. oktober 2013

LilleLene

Maria&Lukas skriver:

Men søgte for 2-3 måneder siden med start 1. Nov. Så burde det ikke være på plads?

ja det må være en fejl så

jeg ville ringe til kommunen

Anmeld

28. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Ka+Ma=Be skriver:

Ring til kommunen - det må være en fejl

og husk at du selv skal opdatere dem hvis du/i får større indkomst.  Da jeg blev færdig som studerende og begyndte at tjene penge havde de ikke ændret min indkomst så jeg skulle betale 3000,- tilbage (dum egenfejl)

Har snakket med dem, de havde åbenbart ikke modtaget noget. Sikke det er skide besværligt, og det er kun for 3 måneder da kæresten er udlært i februar. Men det er da mange penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.