PB 2 starter om 10 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

211 visninger
0 svar
4 synes godt om
28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Min lille pige (1. kvartal 2011) er ikke så lille mere. Så nu er der lige pludselig tid og overskud til at få en lille ny.

Skriver som anonym, da jeg ikke har lyst til at det skal være offentligt, hvilket også er årsagen til, at jeg har behov for at oprette denne tråd. Jeg glæder mig så meget at komme igang, at jeg ikke kan tænke på andet lige nu, og kan ikke rigtig snakke med nogen om det udover min mand og bedste veninde. 

Vi har haft emnet oppe og vende nogen gange i løbet af det sidste år, men der har altid været en eller anden grund til at vente lidt. Men så her i forgårs blev vi pludselig enige om, at NU skulle det være. Så har ringet til min læge her i morges og fået en tid til at fjerne spiralen om 10 dage. Har aldrig oplevet ventetid ved min læge, så regnede faktisk med, at få en tid med det samme, så 10 dage er laang tid at vente. (Ved godt at der kan gå tid, før jeg bliver gravid, så 10 dage er ingenting). 

Glæder mig til at komme i gang og til at give besked, når der er to streger. Håber det bliver snaaart  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.