Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det tror jeg ikke da det er din bruttoindkomst de skal se..
Vær ærlig og sig det i borgerservice, de kan se diindkomst i deres system
Trinebaby skriver: Jeg står og skal søge boligstøtte men kan ikk finde mine lønsedler fordi vi er flyttet kan man bruge sine kontoudskrifter så de kan se hva man har fået a løn ?
Jeg står og skal søge boligstøtte men kan ikk finde mine lønsedler fordi vi er flyttet kan man bruge sine kontoudskrifter så de kan se hva man har fået a løn ?
Ring til din arbejdsgiver og be om kopier!
JacobsMoar skriver: Det tror jeg ikke da det er din bruttoindkomst de skal se.. Vær ærlig og sig det i borgerservice, de kan se diindkomst i deres system
hesøth skriver: Ring til din arbejdsgiver og be om kopier!
Trinebaby skriver: Jeg er på kontanthjælp og bor i en anden kommune nu men må prøve og ringe til dem
Jeg er på kontanthjælp og bor i en anden kommune nu men må prøve og ringe til dem
De går selv ind og trækker oplysningerne... Så du skal bare oplyse din brutto indkomst.. Og det kan ikke betale sig at oplyse forkert for det opdager de ved årsskiftet og så koster det kassen hvis du skal betale tilbage
LMX skriver: De går selv ind og trækker oplysningerne... Så du skal bare oplyse din brutto indkomst.. Og det kan ikke betale sig at oplyse forkert for det opdager de ved årsskiftet og så koster det kassen hvis du skal betale tilbage
Trinebaby skriver: Men der står man skal give dem lønsedler ?
Men der står man skal give dem lønsedler ?
Sku man ikke da jeg søgte, men det er også en del år siden
2børn2 skriver: Du kan printe e-lønsedler ud inde i din skattemappe, der står alt du skal bruge.
Du kan printe e-lønsedler ud inde i din skattemappe, der står alt du skal bruge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128