dag 62 i cyklus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i dag på dag 62 siden sidste mens, jeg Har en del symptomer på som om jeg skulle være gravid, og testene siger også positivt, men lægens blodprøver siger at mit hcg tal er under 5, Lægen vil ikke sende mig til scanning for at blive tjekket, da når blodprøven siger negativ så er man ikke gravid, og testene viser bare falsk positiv ( det er forskellige teste, og endda lægens egen test der er positiv )

( har en cyklus på 26-28 dage normalt )

Så hvad F*** sker der med min Krop ? og andre der har prøvet det samme, og evt ,med hvilket udfald ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Jannieb

Anonym skriver:

Jeg er i dag på dag 62 siden sidste mens, jeg Har en del symptomer på som om jeg skulle være gravid, og testene siger også positivt, men lægens blodprøver siger at mit hcg tal er under 5, Lægen vil ikke sende mig til scanning for at blive tjekket, da når blodprøven siger negativ så er man ikke gravid, og testene viser bare falsk positiv ( det er forskellige teste, og endda lægens egen test der er positiv )

( har en cyklus på 26-28 dage normalt )

Så hvad F*** sker der med min Krop ? og andre der har prøvet det samme, og evt ,med hvilket udfald ??

Har du nogle billeder af dine tests? Synes det virker meget mærkeligt, hvis flere forskellige mærker alle siger positiv og der ikke er noget  

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ønskebaby2014 skriver:

Har du nogle billeder af dine tests? Synes det virker meget mærkeligt, hvis flere forskellige mærker alle siger positiv og der ikke er noget  

Ja Lægger jeg lige ind når jeg kommer hjem på computeren

Anmeld

28. oktober 2013

Jannieb

Anonym skriver:

Ja Lægger jeg lige ind når jeg kommer hjem på computeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.