What to do ? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
7 svar
4 synes godt om
28. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg havde lige et spørgsmål. Min søn har fået en akut tid hos ørelægen på torsdag problemet er bare at jeg har dagvagt og skal arbejde. Min søn har altid haft problemer med ørene og han har dræn i for 3 gang. Vente tiden hos ørelægen plejer og være 1 måned frem så hvad gør jeg nu? Jeg kan ikke melde mig barn syg da han ikke har feber osv... Kan jeg evt få tjeneste fri ? Eller skal jeg spørge om jeg kan bruge noget afspadsering eller fo ?? Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

hesøth

Aisha skriver:

Jeg havde lige et spørgsmål. Min søn har fået en akut tid hos ørelægen på torsdag problemet er bare at jeg har dagvagt og skal arbejde. Min søn har altid haft problemer med ørene og han har dræn i for 3 gang. Vente tiden hos ørelægen plejer og være 1 måned frem så hvad gør jeg nu? Jeg kan ikke melde mig barn syg da han ikke har feber osv... Kan jeg evt få tjeneste fri ? Eller skal jeg spørge om jeg kan bruge noget afspadsering eller fo ?? Håber i kan hjælpe

Helt klart afspadsering....

Anmeld

28. oktober 2013

Kløver

Jeg mener der er regler for at man kan få fri/afspadsere eller lignende når det er sygehusbesøg, speciallæge osv

Anmeld

28. oktober 2013

Tip!

du har ikke omsorgs dage, du evt kan bruge?

Anmeld

28. oktober 2013

An&Jo

Når det er speciallæge har du ret til tjenestefri, det fik jeg afvide af min chef da jeg ville have byttet min fridag for at få fri til gynækolog, men hun mente jeg skulle have tjenestefri istedet

Anmeld

28. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
hesøth skriver:

Helt klart afspadsering....

Du havde ret ringede til FOA som sagde at jeg skulle bruge omsorgsdag eller afspadsering

Anmeld

28. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Twinkle little star skriver:

du har ikke omsorgs dage, du evt kan bruge?

Nope de 2 dage er brugt

Anmeld

28. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
An&Jo skriver:

Når det er speciallæge har du ret til tjenestefri, det fik jeg afvide af min chef da jeg ville have byttet min fridag for at få fri til gynækolog, men hun mente jeg skulle have tjenestefri istedet

Har snakket med FOA som mener at jeg ikke kan få tjeneste fri desværre jeg skulle bruge afspadsering.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.