Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aisha skriver: Jeg havde lige et spørgsmål. Min søn har fået en akut tid hos ørelægen på torsdag problemet er bare at jeg har dagvagt og skal arbejde. Min søn har altid haft problemer med ørene og han har dræn i for 3 gang. Vente tiden hos ørelægen plejer og være 1 måned frem så hvad gør jeg nu? Jeg kan ikke melde mig barn syg da han ikke har feber osv... Kan jeg evt få tjeneste fri ? Eller skal jeg spørge om jeg kan bruge noget afspadsering eller fo ?? Håber i kan hjælpe
Jeg havde lige et spørgsmål. Min søn har fået en akut tid hos ørelægen på torsdag problemet er bare at jeg har dagvagt og skal arbejde. Min søn har altid haft problemer med ørene og han har dræn i for 3 gang. Vente tiden hos ørelægen plejer og være 1 måned frem så hvad gør jeg nu? Jeg kan ikke melde mig barn syg da han ikke har feber osv... Kan jeg evt få tjeneste fri ? Eller skal jeg spørge om jeg kan bruge noget afspadsering eller fo ?? Håber i kan hjælpe
Helt klart afspadsering....
du har ikke omsorgs dage, du evt kan bruge?
hesøth skriver: Helt klart afspadsering....
Twinkle little star skriver: du har ikke omsorgs dage, du evt kan bruge?
An&Jo skriver: Når det er speciallæge har du ret til tjenestefri, det fik jeg afvide af min chef da jeg ville have byttet min fridag for at få fri til gynækolog, men hun mente jeg skulle have tjenestefri istedet
Når det er speciallæge har du ret til tjenestefri, det fik jeg afvide af min chef da jeg ville have byttet min fridag for at få fri til gynækolog, men hun mente jeg skulle have tjenestefri istedet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128