crinone- "udgravning"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej Alle i behandling ( og andre nysgerrige sjæle)

når jeg nu tager crinone SKAL jeg så grave det ud? Og kan man mærke det sidder og trykker
Jeg er nemlig ikke så meget for at skulle "pille deroppe"- det plejer jeg ikke at gøre
håber I kan hjælpe
god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

når jeg nu tager crinone SKAL jeg så grave det ud? Og kan man mærke det sidder og trykker
Jeg er nemlig ikke så meget for at skulle "pille deroppe"- det plejer jeg ikke at gøre
håber I kan hjælpe
god dag

Ved ikke om det er et krav, men for mig faldt det helt naturligt at grave det ud da jeg synes det var mega klamt konstant at se rester i trusserne..

Jeg gjorde det når jeg gik i bad..

Anmeld

28. oktober 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

håber I kan hjælpe
god dag

Gjorde præcis som Britt skriver

Anmeld

28. oktober 2013

CroQuis

Jeg gjorde det fordi ellers synes jeg det ophobede sig, også faldt det "nye" ud i trusserne..

Som Britt og Ønskebabyen, gjorde jeg det også bare når jeg var i bad, lige inden jeg sprøjtede en ny tube op 

Anmeld

28. oktober 2013

modesty

håber I kan hjælpe
god dag

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg "gravede det ud" (hahah, hvor lyder det gustent). Jeg tror det faktisk ikke...

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg "gravede det ud" (hahah, hvor lyder det gustent). Jeg tror det faktisk ikke...

ved godt det yder lidt makabert , men sådanne føler jeg det næsten også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.