Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Alle i behandling ( og andre nysgerrige sjæle)når jeg nu tager crinone SKAL jeg så grave det ud? Og kan man mærke det sidder og trykker Jeg er nemlig ikke så meget for at skulle "pille deroppe"- det plejer jeg ikke at gørehåber I kan hjælpegod dag
Hej Alle i behandling ( og andre nysgerrige sjæle)når jeg nu tager crinone SKAL jeg så grave det ud? Og kan man mærke det sidder og trykker Jeg er nemlig ikke så meget for at skulle "pille deroppe"- det plejer jeg ikke at gørehåber I kan hjælpegod dag
Ved ikke om det er et krav, men for mig faldt det helt naturligt at grave det ud da jeg synes det var mega klamt konstant at se rester i trusserne..
Jeg gjorde det når jeg gik i bad..
Jeg gjorde det fordi ellers synes jeg det ophobede sig, også faldt det "nye" ud i trusserne..
Som Britt og Ønskebabyen, gjorde jeg det også bare når jeg var i bad, lige inden jeg sprøjtede en ny tube op
Jeg kan faktisk ikke huske om jeg "gravede det ud" (hahah, hvor lyder det gustent). Jeg tror det faktisk ikke...
modesty skriver: Jeg kan faktisk ikke huske om jeg "gravede det ud" (hahah, hvor lyder det gustent). Jeg tror det faktisk ikke...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128