Underholdning af UTÅLMODE børn på kørerturen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

Heidi.

Gode ideer?? Vi kører til Jesperhus på næste fredag, en lille kørertur på knap 500 km.. Vores 2 dejlige piger er meget utålmodige når vi kører, så jeg kunne godt tænke mig at hører lidt gode ideer.. Vi har købt dvd til bilen, eller det vil sige min mor har foræret os det VED godt at børn ikke nødvendigvis skal underholdes, men kunne nu alligevil godt bluge lidt gode råd..

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Honningblomst

Film og nintendo har vi brugt sm det passive...det aktive har været vittigheder, sange og fortælle historier....og så ellers sørge for de er godt trætte..
igtig dejlig tur til jer...smiler..
Knus Eva...hvis børn ikke er særlig gode til at køre langt..

Anmeld

23. juli 2009

Heidi.

Frederikke har osse en Nintendo Jeg forstår egentlig godt at de keder sig.. De er jo spændte på hvor vi skal hen osv.. Og så er 500 km laaaang vej..

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Frederikke har osse en Nintendo Jeg forstår egentlig godt at de keder sig.. De er jo spændte på hvor vi skal hen osv.. Og så er 500 km laaaang vej..

Ja, lige præcis...kan I ikek køre om natten eller op til deres sengetid...måske så tidligt at de sover videre??
Knus..

Anmeld

23. juli 2009

Heidi.

Vi har hytten fra kl 15.. Så jeg tror vi kører hjemmefra ca kl 11.00 Så passer det meget godt med at de nok er ret trætte..

Anmeld

23. juli 2009

Cris

Kan de godt lige "play-doh" Jeg husker en veninde i Spanien hvor hun har købt kæmpe mange bloks (ikke den rigtige play-doh mærke, vi har også andre i Spanien, jeg tror også i DK, men jeg har aldrig tjekket, det var ikke nødvendig endu ) Alle farver! jeg skulle grine, da hun havde fortælt til mig. Og så har hun samlet på forskellige former (plastik, de der man bruger til sand kassen) og de der forme for at lave små kager til Jul. Og mange andre ting i den slags. Så skulle de kører også så nogle 5 eller 600km. De har spillet noget nintendo og lidt kort osv. Men så blev det kedeligt og hun kom frem med den der kæmpe poser med maaaaange fine nye modelerings voks eller play-doh. Hun sagde, at der var ikke en piv i mange km. Så stoppede de og spiste noget frokost og de sov bagefter også i nogle gode km. Du kan måske også prøve at overraske dem med noget lignende.

Og held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.