Skal møde min juleengel i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
8 svar
27 synes godt om
27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Og hvor jeg dog glæder mig.
Jeg er med i sådan en bortgives gruppe på facebook og hun søgte en familie der var økonomisk trængt.
Jeg vekslede lidt frem og tilbage med skal/skal ikke, for man er jo lidt stolt og vil jo helst klare det hele selv.
Heldigvis valgte jeg at gøre det og fortalte min historie og vi blev valgt.
Der er en pose næsten nyt tøj til både mit barn og til mig og en pose med nye sko og støvler til mig og hun skrev at hvis jeg ikke kunne bruge det, skulle jeg bare sælge det og bruge pengene på ekstra julegaver. Oveni hatten har hun fundet rigtig mange småpakker, så for første gang nogensinde får min datter en pakkekalender. Så er bare glad i låget.
Håber så at der er bedring på vej til mig til næste år, eller bare en udredning, så situationen ser lidt anderledes ud og vi kan gøre en forskel for en anden familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Og hvor jeg dog glæder mig.
Jeg er med i sådan en bortgives gruppe på facebook og hun søgte en familie der var økonomisk trængt.
Jeg vekslede lidt frem og tilbage med skal/skal ikke, for man er jo lidt stolt og vil jo helst klare det hele selv.
Heldigvis valgte jeg at gøre det og fortalte min historie og vi blev valgt.
Der er en pose næsten nyt tøj til både mit barn og til mig og en pose med nye sko og støvler til mig og hun skrev at hvis jeg ikke kunne bruge det, skulle jeg bare sælge det og bruge pengene på ekstra julegaver. Oveni hatten har hun fundet rigtig mange småpakker, så for første gang nogensinde får min datter en pakkekalender. Så er bare glad i låget.
Håber så at der er bedring på vej til mig til næste år, eller bare en udredning, så situationen ser lidt anderledes ud og vi kan gøre en forskel for en anden familie.

Ej hvor dejligt

Anmeld

27. oktober 2013

Loa

Skønt!

Godt der er betænksomme mennesker derude

Anmeld

27. oktober 2013

Lilje82

Årh får helt tåre i øjnene. Fantastisk der sidder mennersker deude med mulighed og overskud til at gøre noget for andre.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Ej hvor dejligt

Det er nemlig dejligt.

Anmeld

27. oktober 2013

Muffinmus

Fedt!
Håber det bare sidder lige i skabet og i får en dejlig jul.
Har selv givet til julehjælp to år i træk nu og skal bestemt også give i år. Synes ikke der er noget pinligt i at sidde hårdt i det, bare ærgerligt det skal være sådan for nogle. Men julen er altid en god anledning til at sprede lidt ekstra glæde og hjælpe familier med at få samme hyggelige oplevelser med klippekliste, and og julegodter. Vi læser Hyggen for vores vørn. En nisse fortælling i 24 afsnit fik den selv oplæst som barn, ønskede mig den i julegave til mine vørn så de kan få samme tradition. Herligt.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Skønt!

Godt der er betænksomme mennesker derude

Det er nemlig skønt og håber sådan at jeg har overskud til at gøre nogetfor andre til næste år.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Årh får helt tåre i øjnene. Fantastisk der sidder mennersker deude med mulighed og overskud til at gøre noget for andre.

Jamen jeg tudbrølede da selv, først over at jeg turde række hånden ud og så over at en vildtfremmed person gør så meget for mig.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Fedt!
Håber det bare sidder lige i skabet og i får en dejlig jul.
Har selv givet til julehjælp to år i træk nu og skal bestemt også give i år. Synes ikke der er noget pinligt i at sidde hårdt i det, bare ærgerligt det skal være sådan for nogle. Men julen er altid en god anledning til at sprede lidt ekstra glæde og hjælpe familier med at få samme hyggelige oplevelser med klippekliste, and og julegodter. Vi læser Hyggen for vores vørn. En nisse fortælling i 24 afsnit fik den selv oplæst som barn, ønskede mig den i julegave til mine vørn så de kan få samme tradition. Herligt.

Håber også bare at det især er noget godt for min datter, for det fortjener hun jo, min prinsesse. Jeg har så Tiske og Taske jeg skal læse for hende.
Til næste år ønsker jeg bare at jeg kan gøre en forskel for nogle andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.