Tøj under dåbskjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.030 visninger
13 svar
5 synes godt om
27. oktober 2013

AnonymMor

hej piger

hva havde jeres børn på under deres dåbskjole i november da i var i kirken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Masig

Rinepigen skriver:

hej piger

En langærmet body, strømpebukser og et par tykke hvide strømper udover... Der er jo opvarmet i kirken, så der kan de sagtens holde varmen, det var mere udenfor det var et problem at skulle have noget udover den store kjole, men der havde han bare en fleecejakke på og et tæppe viklet rundt om sig...

Anmeld

27. oktober 2013

B&J

vores dreng havde hvide størmpebukser under og en body stok når det er på denne tid vil jeg putte en langærmet body stok under

Anmeld

27. oktober 2013

De3Guldklumper

Jeg ville nøjes med en kortærmet body og strømpebukser. Som regel har man et svøb eller dyne med og så kan de godt så det MEGET varmt de små pus

Vi havde selv barnedåb i januar med den første og hun var næsten drivvåd fordi hun havde langærmet under..

Anmeld

27. oktober 2013

AnonymMor

Masig skriver:

En langærmet body, strømpebukser og et par tykke hvide strømper udover... Der er jo opvarmet i kirken, så der kan de sagtens holde varmen, det var mere udenfor det var et problem at skulle have noget udover den store kjole, men der havde han bare en fleecejakke på og et tæppe viklet rundt om sig...

det var os noget i den retning vi havde tænkt og gøre

tak for svar

Anmeld

27. oktober 2013

AnonymMor

B&J skriver:

vores dreng havde hvide størmpebukser under og en body stok når det er på denne tid vil jeg putte en langærmet body stok under

det var os sådan noget i den retning vi tænkte

tak for svar

Anmeld

27. oktober 2013

AnonymMor

Pylle3 skriver:

Jeg ville nøjes med en kortærmet body og strømpebukser. Som regel har man et svøb eller dyne med og så kan de godt så det MEGET varmt de små pus

Vi havde selv barnedåb i januar med den første og hun var næsten drivvåd fordi hun havde langærmet under..

hun er en meget varm baby så det kan da godt være en kortærmet er nok og så et tæppe/dyne til og pakke hende i? vi ser lige hvordan vejret er den dag og hvad hun siger til det

tak for hjælpen

Anmeld

27. oktober 2013

Masig

Rinepigen skriver:

hun er en meget varm baby så det kan da godt være en kortærmet er nok og så et tæppe/dyne til og pakke hende i? vi ser lige hvordan vejret er den dag og hvad hun siger til det

tak for hjælpen

Vores dreng er også meget varm, men det passede fint med en langærmet under... Men kommer jo også an på hvor tyk kjolen er... Vores var bare en tynd satinkjole, mens andre er sådan nogle tykke store hjemmestrikkede/hæklede kjoler og de er jo nok noget varmere kunne jeg forestille mig... Og ja så kommer det jo selvfølgelig også an på vejret...

Anmeld

27. oktober 2013

DianaRJS

Rinepigen skriver:

hej piger

min den store blev døbt d. 9 november og han havde faktisk bare et par gode tykke strømpebukser i hvid og en god varm langærmet body under men han var også et meget varmt barn i forvejen og er stadig

Anmeld

27. oktober 2013

AnonymMor

Masig skriver:

Vores dreng er også meget varm, men det passede fint med en langærmet under... Men kommer jo også an på hvor tyk kjolen er... Vores var bare en tynd satinkjole, mens andre er sådan nogle tykke store hjemmestrikkede/hæklede kjoler og de er jo nok noget varmere kunne jeg forestille mig... Og ja så kommer det jo selvfølgelig også an på vejret...

okay. vores er også kun en satin kjole med et blondelag uden på.. tror vi satser på en langærmet inden under  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.