Øv altså :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
10 svar
3 synes godt om
27. oktober 2013

Babydrøm

Endnu en gang kommer min menses Æv altså

Pga. ekstrem ømme bryster og lidt kvalme tog jeg en test i torsdags på 32 dagen i min cyklus. Negativ Blødte lidt igår aftes, og idag startede min menses så, på 35 dagen Er godt nok frustreret over min cyklus, at den er så ustabil  Siden jeg stoppede med p-piller i maj, har den svinget fra 26-35 dage.. Men det er der jo ik så meget at gøre ved, men ville ønske jeg snart stod med en positiv test   

Håber min menses har en normal længde denne gang, så jeg slipper for at skulle til gynækolog igen! 

Min kæreste er lidt usikker på pb pga. fremtiden vedr. job og bolig.. Vi vil gerne flytte til fyn, og jeg har kun et vikariat der udløber i starten af næste år. Men jeg prøver at overbevise ham om at det hele nok skal gå, at vi lige så godt kan blive ved med at prøve, nu vi jo ik ved hvor længe der går før en positiv test. Det giver han mig helsigvis ret i. Ved ik om det lægger til mænd at de gerne vil have alt på plads før baby mm.. Jeg er sikker på at det hele flasker sig og vi klarer det, selvom vi forhåbentlig snart er heldige   

Tak fordi I læste med  Havde lige brug for at komme ud med mine tanker/frustrationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

esioul

AnnL skriver:

Pga. ekstrem ømme bryster og lidt kvalme tog jeg en test i torsdags på 32 dagen i min cyklus. Negativ Blødte lidt igår aftes, og idag startede min menses så, på 35 dagen Er godt nok frustreret over min cyklus, at den er så ustabil  Siden jeg stoppede med p-piller i maj, har den svinget fra 26-35 dage.. Men det er der jo ik så meget at gøre ved, men ville ønske jeg snart stod med en positiv test   

Håber min menses har en normal længde denne gang, så jeg slipper for at skulle til gynækolog igen! 

Min kæreste er lidt usikker på pb pga. fremtiden vedr. job og bolig.. Vi vil gerne flytte til fyn, og jeg har kun et vikariat der udløber i starten af næste år. Men jeg prøver at overbevise ham om at det hele nok skal gå, at vi lige så godt kan blive ved med at prøve, nu vi jo ik ved hvor længe der går før en positiv test. Det giver han mig helsigvis ret i. Ved ik om det lægger til mænd at de gerne vil have alt på plads før baby mm.. Jeg er sikker på at det hele flasker sig og vi klarer det, selvom vi forhåbentlig snart er heldige   

Tak fordi I læste med  Havde lige brug for at komme ud med mine tanker/frustrationer

Øv øv

Jeg tror det er typisk mænd. Min kæreste var også lidt usikker i starten, nu er det ham der er den optimistiske :-)

Det er ikke til at vide hvor længe der går. ikke alle kan bare planlægge det til punkt og prikke.

Held og lykke <3

Anmeld

27. oktober 2013

Babydrøm

esioul skriver:

Øv øv

Jeg tror det er typisk mænd. Min kæreste var også lidt usikker i starten, nu er det ham der er den optimistiske :-)

Det er ikke til at vide hvor længe der går. ikke alle kan bare planlægge det til punkt og prikke.

Held og lykke <3

Ja øv

Ja det er nok typisk mænd, men han synes heldigvis ik vi skal stoppe pb, så det er jeg rigtig glad for! Godt din også er optimistisk  

Nej det er jo det, men ville da ønske alle var heldige i første forsøg  Hvor længe har I prøvet? 

Tak også held og lykke til jer  

Anmeld

27. oktober 2013

esioul

AnnL skriver:

Ja øv

Ja det er nok typisk mænd, men han synes heldigvis ik vi skal stoppe pb, så det er jeg rigtig glad for! Godt din også er optimistisk  

Nej det er jo det, men ville da ønske alle var heldige i første forsøg  Hvor længe har I prøvet? 

Tak også held og lykke til jer  

Puha. Det tror jeg slet ikke du ønsker at vide

Vi har prøvet i 4½ år og er i ferititetsbehandling.

Så jeg kender i den grad til de frustrationer der kan følge med projektet.

Og jeg fandt da også ud af det ikke altid er noget man kan planlægge.

Anmeld

27. oktober 2013

Babydrøm

esioul skriver:

Puha. Det tror jeg slet ikke du ønsker at vide

Vi har prøvet i 4½ år og er i ferititetsbehandling.

Så jeg kender i den grad til de frustrationer der kan følge med projektet.

Og jeg fandt da også ud af det ikke altid er noget man kan planlægge.

Puha, det er jeg ked af at høre, men må være rigtig godt I er i behandling  Så prøver jeg lige at tage den lidt med ro, og ik klage  Synes allerede det er svært med uvisheden mm. Men ved jo godt at det kan tage sin tid, men alle ønsker jo at det sker, når man planlægger det  

Anmeld

27. oktober 2013

esioul

AnnL skriver:

Puha, det er jeg ked af at høre, men må være rigtig godt I er i behandling  Så prøver jeg lige at tage den lidt med ro, og ik klage  Synes allerede det er svært med uvisheden mm. Men ved jo godt at det kan tage sin tid, men alle ønsker jo at det sker, når man planlægger det  

Det gør man.

Mit bedste råd er bare at prøve at slappe af omkring projektet (selvom det er pisse træls at få af vide).

Hvis man ikke kan det går det hen og bliver meget psykisk hårdt, jo længere tid der går.

Det skal nok komme ligepludselig. Men gud hvor ville det være nemt, hvis man kunne passe det ind med skole og arbejde

Men jeg har opgivet. En dag af gangen. SÅ finder man nok ud af det resterende

Anmeld

27. oktober 2013

Babydrøm

esioul skriver:

Det gør man.

Mit bedste råd er bare at prøve at slappe af omkring projektet (selvom det er pisse træls at få af vide).

Hvis man ikke kan det går det hen og bliver meget psykisk hårdt, jo længere tid der går.

Det skal nok komme ligepludselig. Men gud hvor ville det være nemt, hvis man kunne passe det ind med skole og arbejde

Men jeg har opgivet. En dag af gangen. SÅ finder man nok ud af det resterende

Det er et godt råd, men ja mega svært, synes jeg   Kan næsten ik tænke på andet, ved ik lige hvordan jeg skal få tankerne på andet..

Ja ville være så godt hvis det kunne planlægges  Det må være vejen frem, en dag af gangen, så skal det nok lykkes  

Går det godt med jeres behandling, hvis jeg må spørge? Er slet ik inde i det.. Du må også gerne svare i privat besked, hvis du vil

Anmeld

27. oktober 2013

Rødhætte

AnnL skriver:

Øv.. Det er så frustrende med en svingende cyklus. Kender det alt for godt selv

I snart står med de 2 gyldne streger.

Anmeld

27. oktober 2013

Babydrøm

Rødhætte skriver:

Øv.. Det er så frustrende med en svingende cyklus. Kender det alt for godt selv

I snart står med de 2 gyldne streger.

Ja så frustrende  

Mange tak 

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym3

AnnL skriver:

Jeg krydser fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.