Anonym skriver:
Man kan svare anonymt!
Prøv at være åben og forstående her og ikke fordømmende, ellers spring venligst over, for det er et følsomt emne for mig.
Er der nogen af jer der har prøvet at få følelser for en anden imens i var i parforhold? At i simpelthen blev forelsket i en anden? Uden self. at handle på det. Hvordan kommer man videre og undgår følelserne, hvis det er en fyr man ikke kan undgå at se?
Ja da jeg var sammen med min søn far havde jeg følser for min bedste ven, det startede i sommeren 2009 da vi var på ferie sammen ned min søns far og 2 af vores venner. Det var en druk ferie og vi havde fået alt for meget at drikke, så min bedste ven og jeg ender med at ha sex

jeg ved godt at det er forkert og alt det der men sket er sket.
Vi blever enig om at holde det for os selv og at det ikke skulle ske igen men men det skete igen og igen vi havde hede sms'er og kyssede når vi kunne. det stoppede så i maj 2010 da han fik kærste og jeg blev gravid. Men vi savnede hinanden og det var rigtig svært for os begge. Jeg fødte så i oktober 2010 og vi skrev sammen de nætter jeg lå på hospitalet ikke om os men hvordan det var får mig at blive mor og hvordan det var for ham at flyttede sammen med sin kærste og at det der var sket mellem os ikke skulle ske igen.
I september 2011 hold jeg hygge aften for ham og 2 af mine veninder og så kunne vi jo ikke holde os fra hinanden så vi havde sex igen,han var stadigvæk sammen med sin kæreste og jeg var sammen med min.
3 dag efter vi var sammen i september gjord hans kæreste det forbi men ikke pga at jeg havde været sammen med ham da hun ikke vidste men fordi at han havde været sammen med min rigtig gode veninde som var med til den hygge aften og nej hvor blev jeg ked af det.
det stå så på at vi ses i smu og gør det resten af 2011 og janura 2012 gør jeg det forbi med min kæreste jeg kan ikke mere jeg havde ikke elskede ham i alle de år og vær gang jeg prøvet at gå fra ham kunne han ikke forstå det.
efter jeg var gået fra min søns far flyttede vi op til min veninde og jeg så stadigvæk min bedste ven det sluttede så i marts 2012 da jeg ikke ville være i et forhold jeg for altid skulle holde hemligt.
min søns far ved det ikke den dag i dag og jeg fortyder kun at jeg ikke gik fra ham meget meget før
Anmeld