Anonym skriver:
min mand kan virkelig pisse mig af. Og jeg er lige nået det punkt hvor jeg har mest lyst til at bede ham smutte nogen dage da jeg ikke orker merE.
Vi har et barn sammen og det er især hjælp omkring dette barn han er elendig til. Jeg står med alt selv og får meget lidt hjælp af ham. Og hvis jeg så hæver stemmen lidt overor barnet fordi det hverken vil det ene eller det andet så er min mand der med det samme. Men så kunne han sku lette røven og hjælpe mere til i stedet for.
fed søndag vi har os nu. Vi snakker ikke sammen og jeg vil mere eller mindre ønske at han ikke var her.
skulle lige ud med det. Vi har taget snakken mange gange om at han skal hjælpe mere osv men intet hjælper.
Hm, kan ikke forstå hvorfor du ikke skriver om, om i har snakket sammen?

Hvis i har og han ikke gider, at lytte må du jo bare være konsekvent? Altså han er jo en voksen mand og så må han også opføre sig sådan. Hvis han er lidt barnlig anlagt ville jeg bruge du-må-kun-tale-når-du-har-bolden-bold og så snak med ham sådan. Snak snak snak snak!

Jeg har også dage hvor jeg kunne flå knoppen af min kæreste herhjemme, men så kan vi begge få lov til, at gå og være mobsede lidt og så tager vi fat i hinanden med en snak bagefter

Andet hjælper ingen vejne
Anmeld