Mulig ægløsning cyklusdag 9 - test hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen  

Jeg havde egentlig besluttet mig for at jeg ikke længere ville være anonym.  Men kan godt mærke på mig selv, at jeg ikke er klar til at stå helt frem. :/ det håber jeg i acceptere?!

Nå men nu til spørgsmålet. Jeg havde noget, der minder om ægløsnongsslim på cyklusdag 9.  smerter i underlivet og efterfølgende murende fornemelse. 

Nu sidder jeg på cyklusdag 16 og spekulere på om jeg skal teste om en uge (dvs. To uger efter mulig ægløsning) eller om jeg skal vente helt til d. 18/11 hvor min mens muligvis kommer? Hvad havde i gjort? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Godmorgen  

Jeg havde egentlig besluttet mig for at jeg ikke længere ville være anonym.  Men kan godt mærke på mig selv, at jeg ikke er klar til at stå helt frem. :/ det håber jeg i acceptere?!

Nå men nu til spørgsmålet. Jeg havde noget, der minder om ægløsnongsslim på cyklusdag 9.  smerter i underlivet og efterfølgende murende fornemelse. 

Nu sidder jeg på cyklusdag 16 og spekulere på om jeg skal teste om en uge (dvs. To uger efter mulig ægløsning) eller om jeg skal vente helt til d. 18/11 hvor min mens muligvis kommer? Hvad havde i gjort? 

Havde testet, når jeg havde lyst uanset meninger herinde - hvilket nok havde udløst et ret stort forbrug af teste.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Havde testet, når jeg havde lyst uanset meninger herinde - hvilket nok havde udløst et ret stort forbrug af teste.

Hvis jeg skulle teste når jeg havde lyst ville vi bruge alle vores penge på det derfor er det rart at høre andres mening

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hmm. Det var ikke mange der kunne hjælpe? :/

20 har kigget. Men der er kun en der har svaret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.