crinone men har jeg nok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
13 svar
5 synes godt om
26. oktober 2013

salix

hej piger sjovt som der er så mange spørgsmål der altid dukker på når verdene sover... nå men altså jeg tager crinone ( staves ) og har til 6 gange enu men det betyder at jeg løber tør 3 dage før BP ( hvis jeg tæller dagen for BP med) kan det passe? er det fordi jeg mangler noget eller fordi jeg får taget BP senere end normalt??? 

jeg har fået en pakke med 15 i og startet dagen efter æu / dagen før æo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

**Ønskebabyen

salix skriver:

hej piger sjovt som der er så mange spørgsmål der altid dukker på når verdene sover... nå men altså jeg tager crinone ( staves ) og har til 6 gange enu men det betyder at jeg løber tør 3 dage før BP ( hvis jeg tæller dagen for BP med) kan det passe? er det fordi jeg mangler noget eller fordi jeg får taget BP senere end normalt??? 

Er der ikke til mere end en gang på din recept?

Anmeld

26. oktober 2013

pussekat

salix skriver:

hejsa
da jeg toge dem have jeg til jeg fik tage blodprøve og vis du bliv gravid skal du have til uge 12 så teo ikke du her nok da så vis jeg være dig vil jeg ring til dem og høre om det

Anmeld

26. oktober 2013

**Ønskebabyen

hejsa
da jeg toge dem have jeg til jeg fik tage blodprøve og vis du bliv gravid skal du have til uge 12 så teo ikke du her nok da så vis jeg være dig vil jeg ring til dem og høre om det

Nej det skal man ikke - nødvendigvis - jeg skulle stoppe på dem den da jeg fik positivt bp svar.

Anmeld

27. oktober 2013

Elgaard73

**Ønskebabyen skriver:

Nej det skal man ikke - nødvendigvis - jeg skulle stoppe på dem den da jeg fik positivt bp svar.

Det skulle jeg også.

Til TS : Er der ikke til mere end en udlevering på din recept? Hvis ikke, så ringer du bare til din klinik og fortæller at du kommer til at mangle, så ringer de en recpt ind.

Krydser finger for en positiv BP.

Anmeld

27. oktober 2013

pussekat

**Ønskebabyen skriver:

hejsa
ok det for stå jeg ikke for her være gravid 2 gang og der skulle jeg tage det til uge 12 men det kan jo være lave om fra maj 12 og til nu
men min gravid end i sa

Anmeld

27. oktober 2013

salix

Elgaard73 skriver:

Det skulle jeg også.

Til TS : Er der ikke til mere end en udlevering på din recept? Hvis ikke, så ringer du bare til din klinik og fortæller at du kommer til at mangle, så ringer de en recpt ind.

Krydser finger for en positiv BP.

nej der er ikke til mere på min recep... jeg må ringe til klinikken i morgen og høre hvad de anbefaler....

Anmeld

27. oktober 2013

esioul

pussekat skriver:

hejsa
ok det for stå jeg ikke for her være gravid 2 gang og der skulle jeg tage det til uge 12 men det kan jo være lave om fra maj 12 og til nu
men min gravid end i sa

Jeg har også fået af vide jeg skal tage det til uge 12.

Jge tror bare klinikkerne kører hver deres "program"

Anmeld

27. oktober 2013

tweety2060

jeg ville ringe til klinikken. det er forskelligt fra sted til sted om man kører til pos. blpr eller uge 12. Og jeg har desværre erfaring med at OUH fer. klinik glemte at lave recept på crinone til alle dagene....
pøj pøj- er der nogen symptomer??

Anmeld

27. oktober 2013

salix

tweety2060 skriver:

jeg ville ringe til klinikken. det er forskelligt fra sted til sted om man kører til pos. blpr eller uge 12. Og jeg har desværre erfaring med at OUH fer. klinik glemte at lave recept på crinone til alle dagene....
pøj pøj- er der nogen symptomer??

jeg ringer til OUH i morgen og høre dem om der er nogle specielle tanker bag de manglede Crinone eller hvad 

symtomer?? hmmm den er sværd da jeg syntes medicinen giver mange.

men ja jeg har da masser af brystspændinger, kvalme af og til, træthed og skal tisse flere gange om natten, men hvor meget der er pga. jeg er gravid eller medicinen eller resterne af at jeg var oversimuleret så syntes der er meget MEGET længe til den 4 om eftermiddagen hvor jeg får svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.