Øm i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

231 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2013

Rikke vuholm

Hej alle sammen. Jeg vil bare høre jeg som venter barn nr 2. Jeg er 4+6 i dag og jeg har menstrustionsmerter. Hvad betyder det? At alt er som det skal være eller er det graviditet udenfor livmoderen. Hvordan var det hos jer der fandt ud af i ventede jer tidligt.

mange spørgsmål på en gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

SD21

Rikke vuholm skriver:

Hej alle sammen. Jeg vil bare høre jeg som venter barn nr 2. Jeg er 4+6 i dag og jeg har menstrustionsmerter. Hvad betyder det? At alt er som det skal være eller er det graviditet udenfor livmoderen. Hvordan var det hos jer der fandt ud af i ventede jer tidligt.

mange spørgsmål på en gang

Jeg havde også mange mens smerter :-) det er jo fordi det hele giver sig, så det er helt normalt :-) selvfølgelig kan man ikke garantere at graviditeten bliver der, men der er mange der har mens smerter i starten :-)

Anmeld

27. oktober 2013

CroQuis

Det havde jeg også..  

Kan sige at en graviditet udenfor livmoderen er meget smertefuld, og der er du ikke i tvivl om noget er galt, men almindelige mens-smerter (ligamentsmerter), oplever mange i starten af graviditeten..

Men hvis du søger flere svar, skal du måske ligge dit spørgsmål ind i "Graviditet" i stedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.