Franskbrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
2 svar
1 synes godt om
26. oktober 2013

AnneMaria

Hmm, første gang jeg skal lave franskbrød er lidt i tvivl om nogen ting. Fx hvis jeg laver sådan et franskbrød, hvor lang tid holder den så? (altså indtil den bliver for dårlig) Ville den fx kunne holde sig i en uge? har fundet en opskrift på arla.dk som består af smør, mælk, mel, sukker, salt og gær. og... hvor opbevare man den henne - i køleren eller bare i madskabet?

ha en super søndag imorgen og

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Leneur

AnneMaria skriver:

Hmm, første gang jeg skal lave franskbrød er lidt i tvivl om nogen ting. Fx hvis jeg laver sådan et franskbrød, hvor lang tid holder den så? (altså indtil den bliver for dårlig) Ville den fx kunne holde sig i en uge? har fundet en opskrift på arla.dk som består af smør, mælk, mel, sukker, salt og gær. og... hvor opbevare man den henne - i køleren eller bare i madskabet?

Hjemmebag er bedst de første par dage, så hvis jeg var dig og alt efter hvor stor en husholdning i har, så ville jeg enten skære det i skiver eller i halve og fryse dem ned og tage op efter behov.

Anmeld

31. oktober 2013

Muffin_girl

AnneMaria skriver:

Det er bedst de første par dage, og ellers kan det ristes

http://www.louiogbearnaisen.dk/2012/10/franskbrod-med-hvid-hvede-og-kaernemaelk-et-must-til-sondagen.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.