Hvad elsker du ved din mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
14 svar
15 synes godt om
26. oktober 2013

Antioxi

Nu har vi brokket os rigeligt over de kære mænd (og dem over os ), så nu er tiden kommet til at fortælle hvad vi elsker ved vores mænd. Hvorfor vi stadig er sammen med dem, når de kan irritere os, og hvorfor de stadig kan holde os ud?  

• Jeg elsker at han er så blid og kærlig overfor mig.
  • Jeg elsker at ingen anden mand så meget som skal kigge på mig, før han trækker mig tættere ind mod ham.
  • Jeg elsker at han går så meget op i det han laver. Intet er lavet halvt.
  • Jeg elsker at ligge ansigt mod ansigt med ham og bare kigge ind i hans dejlige øjne.
  • Jeg elsker hans smil og søde ord, han tit hvisker.
  • Jeg elsker at han er typen, der kan finde på at sende mig røde roser, mens jeg er på arbejde (at jeg så selv muligvis har snakket lidt vel rigeligt om det i dagene forinden snakker vi ikke så højt om )
  • Jeg elsker at han er så sød til hjælpe og forstå mig, når jeg har en dårlig dag.
  • Jeg elsker hans duft, hans ro og hans kærlige strøg over håret. 
  • Jeg elsker når han kysser mig blidt på næsetippen.
  • Jeg elsker a t han virkelig sætter pris på, når jeg ofrer noget for vores/hans skyld.
  • Jeg elsker ham, når han til trods for egen lyst, respekterer at jeg har nogle issues, der tit kan komme til hindring for sex, men i stedet bare lægger armene omkring mig og lader mig græde ud ved hans skulder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg elsker ham for at:
Have meget empati for andre mennesker
være en dejlig far til vores dreng og finder på en masse hyggelige ting vi kan lave sammen
Have en masse humor
han gider have 2 timer pr. vej til arbejde. (Tror at han ville sige op hvis det ikke var for vores lille families skyld) og stadig være på dethjemme
At han laver aftensmad de fleste dage
Han stadig har lyst til at overraske mig efter 5 år
Han ved meget om alt muligt
Jeg elsker bare at ligge i hans arme. Det føles helt rigtigt
Han giver mig plads til at være mig selv

Anmeld

26. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Dobbelt

Anmeld

27. oktober 2013

Newsence

at han er der for mig

at jeg intet må gøre selv når jeg er syg

at han for at skåne min ryg altid bærer de tunge ting og kun overlader en pose til mig ( hvis han absolute bliver nød til det)

at han tar halvdellen af natten med vores flaskedatter ( nyfødt)

At han gerne bruger laaang tid på at forkæle mig når der hygges under dynen

Anmeld

27. oktober 2013

mor88

Antioxi skriver:

Nu har vi brokket os rigeligt over de kære mænd (og dem over os ), så nu er tiden kommet til at fortælle hvad vi elsker ved vores mænd. Hvorfor vi stadig er sammen med dem, når de kan irritere os, og hvorfor de stadig kan holde os ud?  

• Jeg elsker at ingen anden mand så meget som skal kigge på mig, før han trækker mig tættere ind mod ham.
  • Jeg elsker at ligge ansigt mod ansigt med ham og bare kigge ind i hans dejlige øjne.
  • Jeg elsker at han er typen, der kan finde på at sende mig røde roser, mens jeg er på arbejde (at jeg så selv muligvis har snakket lidt vel rigeligt om det i dagene forinden snakker vi ikke så højt om )
  • Jeg elsker at han er så sød til hjælpe og forstå mig, når jeg har en dårlig dag.
  • Jeg elsker a t han virkelig sætter pris på, når jeg ofrer noget for vores/hans skyld.
  • Jeg elsker ham, når han til trods for egen lyst, respekterer at jeg har nogle issues, der tit kan komme til hindring for sex, men i stedet bare lægger armene omkring mig og lader mig græde ud ved hans skulder.

At han er en helt igennem fantastisk far

At han har styr på sit liv

At han har en god uddannelse

At han godt kan finde ud af at svinge støvsugeren, når han ser det trænger til

At han tager opvasken, fordi jeg laver mad

At han overlader de vigtigste beslutninger til mig, fordi han stoler på mig

At han altid stnes at jeg har fortjent en gave, en ny bluse etc

At han synes min krop og mine bryster er dejlige, selvom jeg har fået kærlighedshåndtag og hængebryster

At han altid spørger mig først, for han aftaler noget med kammeraterne

At han er god til alt teknisk

At han altid er klar til at tage sig af datteren

At han elsker at lege med datteren, de kan sidde med lego timer  og hun elsker sin far!

At han har så helt utrolig meget kærlighed til vores datter  Han siger ligefrem flere gange i døgnet hvor fantastisk hun er og hvor taknemlig han er for at han er hendes far 

At han godt kan finde ud af at lægge vasketøjet på plads i skabene

At han tilbyder at tage sig af indkøbet

At han har sine egne, gode ideer til hvad vi skal have i hjemmet af møbler og nips, og godt kan forståat jeg(endnu engang) har købt en ny fyrfadsstage 

At jeg næsten aldrig skal spørge ham flere gange, før han får det lavet

At han er en handyman 

At han godt kan finde ud af at tilfredsstille mig i sengen 

At han ved utrolig meget om mange ting, så det er nemt at have en fornuftig samtale med ham

at han altid støtter mig i mine beslutninger

jaa... Hvad kan jeg sige? Jeg elsker ham 

Anmeld

27. oktober 2013

Holbæktrunten

Jeg elsker at:

Jeg for første gang i mit liv tror på at man kan leve et helt liv sammen

Når han en sjælden gang har fundet et eller andet han bare sunes jeg skal forkæles med ( sidst var det en iPod til når jeg skal igang ned at træne igen, og chokolade - fordi at det altså ikke var en hentydning, haha)

At han stort set hver dag fortæller mig at han elsker mig og at han synes jeg er lækker ( selv uden makeup, med slaskemave efter fødsel for 14 dage siden og klistret ind i modermælk, babygylp og sved)

At han giver mig plads til at være alene. Både i sengen om aftenen med en bog, eller at han fortrækker ind på kontoret hvis jeg har brug for at hønse i stuen med en veninde

At han trods hård start på forældrerollen overkomme det, og i dag er en god far.

At han er en fantastisk sparringspartner, og formår at få mig lidt ned på jorden når jeg stresser over arbejde.

At han ikke tager det som en selvfølge at der bliver lavet super lækker mad hver dag, og bare trækker på smilebåndet af min dårlige samvittighed når det i ny og næ hedder rugbrøds-dag.

At han ikke interesserer sig synderligt for økonomi og derfor lader mit kontrol gen ordne sagerne - uden at brokke sig over at jeg køber tøj osv til familien når JEG finder det nødvendigt.

Anmeld

27. oktober 2013

C-Dog

At han er en gadedreng i sengen og en gentleman i byen :-P haha.

Jeg elsker ham fordi han er skøn, han er klog, og sød, og stærk og helt vildt akavet og uheldig og fantastisk modig, han er en rigtig mand der slår græsset, tumler med ungerne, laver mad, dufter af mand og er en gud i sengen, Jeg elsker at han aldrig giver mig grund til at blive jaloux og at han ofte udtrykker at han har den skønneste pige i verden. Jeg elsker hans bløde hænder, flotte ryg, at han altid kysser og kilder mig, at han kan snakke om rumskibe i timevis, at han er ligeså trist som mig over at den yngste skal i dagpleje om en uge, Jeg elsker at han elsker mig ubetinget og hans tro på vores ægteskab er så stærk at han aldrig bekymre sig, det jo os foreviget, Jeg elsker at han køber en vildt dyr taske jeg ønsker mig fordi jeg fortjener luksus, at han kommer hjem med blomster for at være romantisk og at han krammer mig hårdt og klapper mig i røven fordi han ikke kan lade være selv efter 7 år. Mest af alt. Elsker jeg bare ham, for den han er, for han er min eneste ene. Og han er god i sengen, lækker og alt det der.

Anmeld

27. oktober 2013

B&J

Jeg elsker min kæreste for den han er

KÆRLIG

SØD

SEXET I SENGEN

ELSKER DEN UDDANNELSE HAN ER VED AT TAGE

ELSKER VORES SØN OG ELSKER AT TUMLE MED HAM SKIFTE BLE HENTE BRINGE OSV BLIVE HJEMME NÅR HAN ER SYG ELLER HVAD HAN HAR BEHOV FOR.

LAVE GOD MAD

GØRE RENT

GOD VED VORES DYR

GOD TIL ALT DET MED COMPUTER

ER DER FOR MIG I TYKT OG TYNDT

HAN ELSKER MIG FOR DEN JEG ER SELV OM JEG HAR FORANDRET MIG SÅ MEGET

DER ER SIKKERT 100 ANDRE TING

Anmeld

27. oktober 2013

lineog4

Han er verdens bedste far

Han er min sikre havn og han vil altid beskytte mig

Hans hænder

hans overbærenhed med mig som vist nok ikke er nem at bo sammen med

hans øjne

at han synes jeg er smuk og sexet trods 21 år ældre fra vi mødtes født 4 børn

at han gider gå med på nogen af alle mine sindssyge projekter

han er min bedset rejsekammerat og jeg forelsker mig på ny hver gang vi tager afsted

Jeg elsker ham for alt det vi har klaret sammen

Anmeld

27. oktober 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg elsker kort sagt bare min mand, for den han er, både de gode og mindre gode sider, for det er netop det der gør at han er ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.