Antioxi skriver:
Nu har vi brokket os rigeligt over de kære mænd (og dem over os
), så nu er tiden kommet til at fortælle hvad vi elsker ved vores mænd. Hvorfor vi stadig er sammen med dem, når de kan irritere os, og hvorfor de stadig kan holde os ud?

- Jeg elsker at han er så blid og kærlig overfor mig.
- Jeg elsker at ingen anden mand så meget som skal kigge på mig, før han trækker mig tættere ind mod ham.
- Jeg elsker at han går så meget op i det han laver. Intet er lavet halvt.
- Jeg elsker at ligge ansigt mod ansigt med ham og bare kigge ind i hans dejlige øjne.
- Jeg elsker hans smil og søde ord, han tit hvisker.
- Jeg elsker at han er typen, der kan finde på at sende mig røde roser, mens jeg er på arbejde (at jeg så selv muligvis har snakket lidt vel rigeligt om det i dagene forinden snakker vi ikke så højt om
) - Jeg elsker at han er så sød til hjælpe og forstå mig, når jeg har en dårlig dag.
- Jeg elsker hans duft, hans ro og hans kærlige strøg over håret.

- Jeg elsker når han kysser mig blidt på næsetippen.
- Jeg elsker a t han virkelig sætter pris på, når jeg ofrer noget for vores/hans skyld.
- Jeg elsker ham, når han til trods for egen lyst, respekterer at jeg har nogle issues, der tit kan komme til hindring for sex, men i stedet bare lægger armene omkring mig og lader mig græde ud ved hans skulder.
At han er en helt igennem fantastisk far
At han har styr på sit liv
At han har en god uddannelse
At han godt kan finde ud af at svinge støvsugeren, når han ser det trænger til
At han tager opvasken, fordi jeg laver mad
At han overlader de vigtigste beslutninger til mig, fordi han stoler på mig
At han altid stnes at jeg har fortjent en gave, en ny bluse etc
At han synes min krop og mine bryster er dejlige, selvom jeg har fået kærlighedshåndtag og hængebryster
At han altid spørger mig først, for han aftaler noget med kammeraterne
At han er god til alt teknisk
At han altid er klar til at tage sig af datteren
At han elsker at lege med datteren, de kan sidde med lego timer
og hun elsker sin far!
At han har så helt utrolig meget kærlighed til vores datter
Han siger ligefrem flere gange i døgnet hvor fantastisk hun er og hvor taknemlig han er for at han er hendes far 
At han godt kan finde ud af at lægge vasketøjet på plads i skabene
At han tilbyder at tage sig af indkøbet
At han har sine egne, gode ideer til hvad vi skal have i hjemmet af møbler og nips, og godt kan forståat jeg(endnu engang) har købt en ny fyrfadsstage 
At jeg næsten aldrig skal spørge ham flere gange, før han får det lavet
At han er en handyman
At han godt kan finde ud af at tilfredsstille mig i sengen 
At han ved utrolig meget om mange ting, så det er nemt at have en fornuftig samtale med ham
at han altid støtter mig i mine beslutninger
jaa... Hvad kan jeg sige? Jeg elsker ham