Ventetiden - jeg bliver vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg giiiider ikke lave noget fornuftigt og har nu siddet på baby siden kl 12.00

Jeg er bare hamrendes rastløs og alligevel træt i kroppen efter at have sovet dårligt i nat. Kæresten arbejder over i dag og mine veninder er på ferie eller til Grøn Koncert... Jeg har ikke for mange penge på lommen så shopping er næsten (!) udelukket og jeg er i øvrigt for doven... Gider heller ikke se TV eller læse... Er træt af at sidde og savle over andres fødselsberetninger, og længes og længes...

Hvad sker der lige??!! Jeg vil bare igang med det babyprojekt!!! Jeg har ventet i 4,5 år nu - jeg vil i GANG!!! Jeg vil ud og shoppe bittesmå strømper og bøger om amning, jeg vil sidde og glo ud i luften og ae mig selv på maven - selv kvalme og ømme kasser er bedre end det her...

Jeg har en eller anden ide om at jeg jinxer det hele hvis jeg går ud og køber babyting allerede.. Andre der har det sådan - eller skal jeg måske bare GØRE det? Måske kan det give mig en eller anden følelse af at være lidt tættere på miraklet? For det er det jeg vil... Jeg vil føle at det er virkeligt... At vi (næsten) er i gang - at drømmen er indenfor rækkevidde... Og det føles snart som om jeg ikke kan tænke på andet - hvorfor nu det?!

Kloge koner - hvad gør I for at holde ventetiden ud?

Kh
Rosa - som tydeligvis har en eftermiddagspsykose...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

silden85

puha.. jeg kender det der alt for godt

Anmeld

23. juli 2009

Sujan

Også her. De samme følelser jeg går med. HAr også overvejet ikke at bruge så meget tid herinde for synes bare aldrig jeg bliver gravid men at alle andre gør. Men har ikke prøvet i særlig lang tid. Så burde ikke brokke mig

Anmeld

24. juli 2009

kiki

Hej Rosa.

Jeg ved præcis hvordan den føelse er, det er dog kun 2 månede vi prøver, men gud hvor er tiden dog lang, og det er så deprimerene at læse om alle dem der er blevet gravide, når man selv sidder med så et stort ønske, om at blive mor, og helst NU OG HER!!

Jeg syntes jeg havde det værst i sidste månede hvor det var 1 gang vi prøvede, tænkte ikke på andet konstandt, og to tests i tide og utide, men prøver hele tiden og tænke på noget andet, og lave noget, så jeg får tankerne lidt væk(men er svært).

Ang. Babytøj syntes jeg du skal vente, tror bare det gør det sværer for dig hvis du har noget liggene. Selvom det frister megt når man ser så nogen små sparkedragter osv.

Held og lykke med det, og håber ikke nogen af os skal vente for længe!

Anmeld

24. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej piger.

Tak for jeres søde og forstående svar. Vil sige at jeg har det MEGET bedre i dag. Har fået mere ro på, tror virkelig bare jeg fik en eftermiddagspsykose

Jeg venter med babytøjet, men min søde mand tager med ud og køber ægløsnings- og graviditetstests i morgen, så gør vi en hyggedag ud af det

Jeg håber virkelig det var en one-timer og at jeg ikke skal rende rundt og være SÅ utålmodig på fuld tid når vi går i gang for alvor...

Igen - tusind tak og stort kram fra mig til jer!!

Anmeld

24. juli 2009

Cris

Skal I i gang med projekt baby allerede? Så kan ventetid ikke blive så lang... Held og lykke!

Anmeld

24. juli 2009

kiki

Det var godt du har det bedre i dag.

lyder hyggeligt at i tager sammen ud og køber det.

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

24. juli 2009

Snuffler25

Jeg kender alt for godt til hvordan du havde det den aften og kunne nikke rigtig meget gekendende til de ting du beskriver. Tror alle os som ønsker baby men endnu ikke er blevet gravide, går og har det på præcis samme måder - måske ikke hele tiden, men tror man falder lidt i et "hul" indimellem :/

Vi har prøvet siden april..så det er ikke så længe jo, men det føles som år! Havde ingen anelse om, at mit liv og tankegang ville ændre sig SÅ meget efter jeg smed de p-piller -det jo helt utroligt!

I har prøvet i 4,5 år? Jamen hvad siger lægerne, er I blevet undersøgt?? Det er godt nok længe - I må da kunne få hjælp??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.