Isabella har slået sin storetå :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2013

Louise H.

Hej piger
I dag da Isabella på 19 mdr kommer hjem fra bedstemor og bedstemor, fortæller de at hun havde slået storetåen, da hun havde stået bag en dør, uden bedstefar havde set det. Hun fik så tåen i klemme og neglen blev revet løs. Det begyndte at bløde med det samme.

Men er der noget som jeg skal være opmærksom på? Eller er der noget jeg kan gøre?
Falder den så af på et tidspunkt eller tilpasser den sig tåen igen?

Jeg er ikke i tvivl om at hendes tå er øm, efter hun er gået ind i dørkammen et par gange, som har ført til dyb ulykkelig gråd

fra en bekymret hønemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Holbæktrunten

Louise <3 Isabella skriver:

Hej piger
I dag da Isabella på 19 mdr kommer hjem fra bedstemor og bedstemor, fortæller de at hun havde slået storetåen, da hun havde stået bag en dør, uden bedstefar havde set det. Hun fik så tåen i klemme og neglen blev revet løs. Det begyndte at bløde med det samme.

Men er der noget som jeg skal være opmærksom på? Eller er der noget jeg kan gøre?
Falder den så af på et tidspunkt eller tilpasser den sig tåen igen?

Jeg er ikke i tvivl om at hendes tå er øm, efter hun er gået ind i dørkammen et par gange, som har ført til dyb ulykkelig gråd

fra en bekymret hønemor

Jeg ville nok ringe til vagtlægen og rådføre mug. Hvis neglen sidder meget løst kan det være du skal en tur på skadestuen og gåsen hevet af.

Anmeld

26. oktober 2013

Louise H.

Tak for svar. Nu har jeg ikke ville røre ved neglen, men som det ser ud sidder den stadig fast, man kan dog se at den har været løftet fra tåen eller hvad man skal sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.