Vintertid og sovetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
4 synes godt om
26. oktober 2013

FruJacobsen

Hej tøser, tager I højde for vintertid i nat ift. jeres børns sovevaner? Jeg overvejer lidt, om min søn skal puttes lidt senere end normalt i aften og evt. tilpasse middagsluren i morgen, så han kommer ind i sin sædvanlige rytme igen...hvad gør I? Hvis I da overhovedet gør noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
FruJacobsen skriver:

Hej tøser, tager I højde for vintertid i nat ift. jeres børns sovevaner? Jeg overvejer lidt, om min søn skal puttes lidt senere end normalt i aften og evt. tilpasse middagsluren i morgen, så han kommer ind i sin sædvanlige rytme igen...hvad gør I? Hvis I da overhovedet gør noget

Vi har aldrig gjort noget anderledes - vores er 9 år, 6 år og 9 mdr 

De plejer selv at regulere det 

/ Taco78 

Anmeld

26. oktober 2013

FruJacobsen

Taco78 skriver:

Vi har aldrig gjort noget anderledes - vores er 9 år, 6 år og 9 mdr 

De plejer selv at regulere det 

Ok, tak for svar vi puttede ham lidt senere, så må vi se, hvad der sker i morgen

Anmeld

26. oktober 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
FruJacobsen skriver:

Ok, tak for svar vi puttede ham lidt senere, så må vi se, hvad der sker i morgen

Det er nok også fordi, deres sengetider i weekenden godt kan svinge med ca en halv time, og så regulerer de selv resten, altså søndag kan de så godt nogle gange vågne lidt før eller senere (sommertid/vintertid) - men mandag morgen er de helt ovre det igen 

/ Taco78 

Anmeld

26. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi gør ingenting. De kommer i seng som de plejer og så regulere de det super hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.