Ægløsningsteste som prævention??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2013

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg vil gerne stoppe P piller for at teste hvilken indvirkning de har på min massive kroniske hovedpine... Men min kæreste NÆGTER at bruge kondom, så vil han hellere undvære sex så meget nægter han det.. Hmm kan man bruge ægløsningsteste som prævention?

ved godt de ikke er 100% sikre, men bnogensinde kunne sådan nogenlunde regne ud at de kommende 5 dage skal man ikke knalde-agtigt 

Vi vil gerne have et barn sammen så det er ikke jordens undergang hvis jeg skulle blive gravid, det ville bare passe liiiidt bedre i det nye år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Team Putte

BabyLove83 skriver:

Jeg vil gerne stoppe P piller for at teste hvilken indvirkning de har på min massive kroniske hovedpine... Men min kæreste NÆGTER at bruge kondom, så vil han hellere undvære sex så meget nægter han det.. Hmm kan man bruge ægløsningsteste som prævention?

ved godt de ikke er 100% sikre, men bnogensinde kunne sådan nogenlunde regne ud at de kommende 5 dage skal man ikke knalde-agtigt 

Vi vil gerne have et barn sammen så det er ikke jordens undergang hvis jeg skulle blive gravid, det ville bare passe liiiidt bedre i det nye år 

teknisk set så Ja der er nogle religioner hvor prævention er forbudt og der er mange par der kører efter 'de sikre perioder' som du selv siger så er det ikke 100% sikkert men muligheden er der helt klart

Anmeld

29. oktober 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det kan man godt,det har vi brugt tidligere,og kommer til det igen,da jeg ikke må få noget med hormoner i.

Man skal dog være klar over,at der jo stadig er en risiko for,at man bliver gravid alligevel,men den er selvfølgelig ikke lige så stor,som hvis man ikke brugt ÆL test. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.