Hvad er det? Implantationsblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2013

lillemut

Hej kloge kvinder,

Jeg har været meget forvirret over min cyklus, da dette er første cyklus uden p-piller.

Jeg har aldrig fået produceret noget der minder om en bragende positiv ægløsningstest. Men mystisk nok har jeg ad 2 omgange, henholdsvis d.18.okt og d.24-25.okt (dvs. 1 hel uges mellemrum) oplevet at få jag og smerter i venstre side af underlivet. Ægløsningstesten kom begge gange med en meget svag streg (???). Dette forvirrer mig, for jeg burde jo altså kun have ægløsning 1 gang. Og hver gang der har været en ægløsningstest som lignede noget der kunne blive positiv, er den forsvundet igen. 

I nat kom jeg hjem fra en bytur og gik på toilet. Manden og jeg hyggede, og jeg gik ud for at tisse inden sengetid. Da jeg tørrede mig, var der en smule brunlig udflåd/kedeligt blod på parpiret. 

Så er det jeg tænker, havde jeg ægløsning d.18.okt som først troet, og er denne lille blødning,( som stoppede brat igen) muligvis implantationsblødning? I så fald, ville jeg være 3+2 i dag.

Det håber jeg da, men jeg er ret grøn i dette felt stadigvæk Gode råd og info modtages med kyshånd

kh en forvirret kvinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

lillemut

Er der slet ingen der vil hjælpe? Kan se at 16 har læst, men ingen vil svare mig 

Anmeld

26. oktober 2013

modesty

lillemut skriver:

Er der slet ingen der vil hjælpe? Kan se at 16 har læst, men ingen vil svare mig 

Det kan sagtens tage noget tid før din cyklus er normal igen. Alt er muligt, også at det var en implantationsblødning, men det lyder som om din cyklus ikke er tilbage på sporet endnu. Hvilket er helt normalt når det ikke er længere siden at du stoppede med pillerne. Så prøv at slappe af, giv det et par måneder og se om ikke cyklus'en regulerer sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.