Skyggestreg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.589 visninger
20 svar
17 synes godt om
26. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg tog denne graviditets test her i morges, men har svært ved at læse den. Jeg tænker lidt om der ikke bare er en skyggestreg? Billede er taget indenfor tid, men har overhoved ingen symtomer (det havde jeg i min sidste graviditet). Jeg havde en positiv æl test fredag d 11 okt, så regner med jeg har test dag i dag.

Andre der har prøvet at få sådan en test?

kram

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Mariia1708

Hvor længe har den ligger. Højest 3 min ikk længere. For mig ser den meget positiv ud. Tør næsten godt sige Tillykke

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mariia1708 skriver:

Hvor længe har den ligger. Højest 3 min ikk længere. For mig ser den meget positiv ud. Tør næsten godt sige Tillykke

Den så sådan ud efter 3 min. Jeg tør ikke glæde mig endnu. Jeg har meget mens lignede smerter, så måske den er på vej. Jeg må prøve at teste igen imorgen (hvis mens ikke er kommet).. Ved ikke om jeg skal prøve en digtial test

Anmeld

26. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg tog denne graviditets test her i morges, men har svært ved at læse den. Jeg tænker lidt om der ikke bare er en skyggestreg? Billede er taget indenfor tid, men har overhoved ingen symtomer (det havde jeg i min sidste graviditet). Jeg havde en positiv æl test fredag d 11 okt, så regner med jeg har test dag i dag.

kram

Den er da bestemt positiv, :-) 

Anmeld

26. oktober 2013

asff

Anonym skriver:

kram

Du er i hvert fald gravid

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Den er da bestemt positiv, :-) 

Tak for svaret. Ved I om man kan købe de digitale test i matas? 

Anmeld

26. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

kram

En skyggestreg er der ikke farve i, og der er bestemt farve i begge steger på din test Tillykke 

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

En skyggestreg er der ikke farve i, og der er bestemt farve i begge steger på din test Tillykke 

Tak. Synes bare det er mærkeligt jeg ikke har andre tegn

Anmeld

26. oktober 2013

esioul

Anonym skriver:

Tak for svaret. Ved I om man kan købe de digitale test i matas? 

Det kan man

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det kan man

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.