Så er der skrevet slutseddel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
11 svar
4 synes godt om
25. oktober 2013

An&Jo

Vi har gået i mange måneder og overvejet hvilken bil vi skulle have, vi har været ude og prøve forskellige, både store og små biler.. Til sidst endte vi med at det blev enten en ford fiesta eller en kia rio..

Vi tog ud og prøvede begge to, ja og faktisk var vi også ude og prøve den nye citroen c3.. Til sidst endte valget imellem en fiesta eller en c3 og det var ganske små ting der gjorde at vi valgte som vi gjorde..

Valgte faldte på en ford fiesta 1,0 turbo 100hk EcoBoost benzin, den lå bedst på vejen, var mest støjsvag i kabinen på motorvejen, meget mere lækker at se på, og så gav de det bedste og mest attraktive tilbud..

Vi var ude og prøve dem onsdag som var min fødselsdag, og igår kørte jeg op i banken og snakkede om det hele, og vi justerede lidt ved udbetalingen, så vi kunne lægge flere kontanter, og så sagde rådgiveren go til det.. Så jeg kørte hjem og ringede ud til ford forhandleren med det samme, og kl 14:20 holdte vi igen ved ford, og kl 14:50 var der skrevet slutseddel..

Det føltes helt surrealistisk at have købt bil, og ikke mindst at jeg lige ene mand har skrevet under på at købe en bil til 160.000kr, dog skylder jeg jo så kun 120.000kr i den fordi vores udbetaling godt kunne blive højere ved lige at flytte rundt på nogen tal..

Men hold nu op det var nervepirrende at sidde derude og vente på godkendelsen.. Havde min kæreste været medhæfter for lånet så havde der ikke været tvivl om, at vi blev godkendt, men det her skal være MIN bil, og vi betaler jo begge til den alligevel, for vi har jo fælles økonomi helt og aldeles..

Den 7 november kan jeg hente min nye bil ved forhandleren, og jeg glæder mig til at få lov til at køre min helt fabriksnye bil ud af udstillingshallen ude ved forhandleren.. Den har stemmestyret telefon ved hjælp af bluetooth, aircondition og så er den i hvid..

I kan lige få et par billeder fra google af den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

NICE

I bliver glade for den

ELSKER vores Fiesta og har kun haft positive oplevelser med kontakten med Ford

Anmeld

25. oktober 2013

An&Jo

Wampires skriver:

NICE

I bliver glade for den

ELSKER vores Fiesta og har kun haft positive oplevelser med kontakten med Ford

jaa, det var faktisk derude vi fik den allerbedste behandling, selvom vi lagde ud med at sige at vi faktisk "kun" havde det og det at gøre med, fordi vi simpelthen ikke ville bruge flere 100 tusinde på en ny bil..

Ham her var helt nede på jorden, og så ville de give mest for vores gamle bil.. de har så givet en masse udstyr oveni bilen for vores gamle bil, men det gør bestemt heller ikke noget..

Anmeld

25. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih den er fin! Vh stine

Anmeld

25. oktober 2013

2babygirls

An&Jo skriver:

Vi har gået i mange måneder og overvejet hvilken bil vi skulle have, vi har været ude og prøve forskellige, både store og små biler.. Til sidst endte vi med at det blev enten en ford fiesta eller en kia rio..

Vi tog ud og prøvede begge to, ja og faktisk var vi også ude og prøve den nye citroen c3.. Til sidst endte valget imellem en fiesta eller en c3 og det var ganske små ting der gjorde at vi valgte som vi gjorde..

Valgte faldte på en ford fiesta 1,0 turbo 100hk EcoBoost benzin, den lå bedst på vejen, var mest støjsvag i kabinen på motorvejen, meget mere lækker at se på, og så gav de det bedste og mest attraktive tilbud..

Vi var ude og prøve dem onsdag som var min fødselsdag, og igår kørte jeg op i banken og snakkede om det hele, og vi justerede lidt ved udbetalingen, så vi kunne lægge flere kontanter, og så sagde rådgiveren go til det.. Så jeg kørte hjem og ringede ud til ford forhandleren med det samme, og kl 14:20 holdte vi igen ved ford, og kl 14:50 var der skrevet slutseddel..

Det føltes helt surrealistisk at have købt bil, og ikke mindst at jeg lige ene mand har skrevet under på at købe en bil til 160.000kr, dog skylder jeg jo så kun 120.000kr i den fordi vores udbetaling godt kunne blive højere ved lige at flytte rundt på nogen tal..

Men hold nu op det var nervepirrende at sidde derude og vente på godkendelsen.. Havde min kæreste været medhæfter for lånet så havde der ikke været tvivl om, at vi blev godkendt, men det her skal være MIN bil, og vi betaler jo begge til den alligevel, for vi har jo fælles økonomi helt og aldeles..

Den 7 november kan jeg hente min nye bil ved forhandleren, og jeg glæder mig til at få lov til at køre min helt fabriksnye bil ud af udstillingshallen ude ved forhandleren.. Den har stemmestyret telefon ved hjælp af bluetooth, aircondition og så er den i hvid..

I kan lige få et par billeder fra google af den

Godt valg havd taget den i tøsefarven.... Er en sucker for den farve

Anmeld

25. oktober 2013

kriknu

Ih hvor fin, og stort tillykke med den 
Manden herhjemme har også snakket ny bil og går med en ford fiesta i tankerne, men han siger vi lige venter til efter jul med at tænke for alvor 

Anmeld

25. oktober 2013

An&Jo

StineW79 skriver:

Ih den er fin! Vh stine

den er nemlig rigtig fin

Anmeld

25. oktober 2013

An&Jo

2babygirls skriver:

Godt valg havd taget den i tøsefarven.... Er en sucker for den farve

haha, jeg kunne faktisk også godt lide den i candy blue, men jeg valgte hvid fordi jeg syntes den var rigtig fed, og den anden var ikke 6000kr mere fed..

Anmeld

25. oktober 2013

2babygirls

An&Jo skriver:

haha, jeg kunne faktisk også godt lide den i candy blue, men jeg valgte hvid fordi jeg syntes den var rigtig fed, og den anden var ikke 6000kr mere fed..

Så er det godt hvid er en trend farve
Tillykke med den

Anmeld

25. oktober 2013

An&Jo

kriknu skriver:

Ih hvor fin, og stort tillykke med den 
Manden herhjemme har også snakket ny bil og går med en ford fiesta i tankerne, men han siger vi lige venter til efter jul med at tænke for alvor 

vi har gået det sidste halvandet år og overvejet om vi skulle have helt fabriksny bil, da så vores peugoet gik til og vi fik den byttet med en zafira fra 99 så blev vi enige om at det var ved at være tid til en ny bil.. Men vi har gået længe og overvejet det, for det er sq mange penge..

Men nu blev det, og jeg kan godt forstå i gerne vil have ford fiesta, den er godt nok lækker.. vi var ude og prøve en 1,0 uden turbo, den med turbo, og så en 1,2 og den der hedder 1,0 turbo 100hk EcoBoost, var den der rykkede bedst, og som kørte allerbedst.. Så det er jo så den vi valgte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.