Vi har gået i mange måneder og overvejet hvilken bil vi skulle have, vi har været ude og prøve forskellige, både store og små biler.. Til sidst endte vi med at det blev enten en ford fiesta eller en kia rio..
Vi tog ud og prøvede begge to, ja og faktisk var vi også ude og prøve den nye citroen c3.. Til sidst endte valget imellem en fiesta eller en c3 og det var ganske små ting der gjorde at vi valgte som vi gjorde..

Valgte faldte på en ford fiesta 1,0 turbo 100hk EcoBoost benzin, den lå bedst på vejen, var mest støjsvag i kabinen på motorvejen, meget mere lækker at se på, og så gav de det bedste og mest attraktive tilbud..

Vi var ude og prøve dem onsdag som var min fødselsdag, og igår kørte jeg op i banken og snakkede om det hele, og vi justerede lidt ved udbetalingen, så vi kunne lægge flere kontanter, og så sagde rådgiveren go til det.. Så jeg kørte hjem og ringede ud til ford forhandleren med det samme, og kl 14:20 holdte vi igen ved ford, og kl 14:50 var der skrevet slutseddel..
Det føltes helt surrealistisk at have købt bil, og ikke mindst at jeg lige ene mand har skrevet under på at købe en bil til 160.000kr, dog skylder jeg jo så kun 120.000kr i den fordi vores udbetaling godt kunne blive højere ved lige at flytte rundt på nogen tal..

Men hold nu op det var nervepirrende at sidde derude og vente på godkendelsen.. Havde min kæreste været medhæfter for lånet så havde der ikke været tvivl om, at vi blev godkendt, men det her skal være MIN bil, og vi betaler jo begge til den alligevel, for vi har jo fælles økonomi helt og aldeles..
Den 7 november kan jeg hente min nye bil ved forhandleren, og jeg glæder mig til at få lov til at køre min helt fabriksnye bil ud af udstillingshallen ude ved forhandleren..

Den har stemmestyret telefon ved hjælp af bluetooth, aircondition og så er den i hvid..

I kan lige få et par billeder fra google af den