Hjælp piger . Kæmpe problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
7 svar
11 synes godt om
24. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg skal ha kejsersnit i Randers og bor i århus.

Min søn på 3 år er meget afhængig af mig og er ikke blevet passet af andre over flere timer .

Min mand vil meget gerne være sammen med mig på sygehuset efter kejsersnittet og være for mig nær vi skal overnatte.

Men problemet er at vores søn må ikke overnatte der.

Så hvad gør vi?

Jeg er i tvivl om han skal passes af sin moster og overnatte for første gang hos hende , gad vide hvordan han reagere på det.

Ellers skal min mand tage hjem med vires søn og lade mig være alene med vores nyfødte .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

L&V

det kommer jo lidt an på hva i føler jer mest tryk ved men altså jeg ville da nok lade ham overnatte ude en gang eller to inden den vigtige dag så det ik gik helt i kage også lade farmand sove ved jer

Anmeld

24. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Hej piger

Min søn på 3 år er meget afhængig af mig og er ikke blevet passet af andre over flere timer .

Min mand vil meget gerne være sammen med mig på sygehuset efter kejsersnittet og være for mig nær vi skal overnatte.

Så hvad gør vi?

Jeg er i tvivl om han skal passes af sin moster og overnatte for første gang hos hende , gad vide hvordan han reagere på det.

Ellers skal min mand tage hjem med vires søn og lade mig være alene med vores nyfødte .

Jeg har også en 3 årig der er meget afhængige af os både mig og hans far. Jeg ville evt få ham passet nu her af moster så han vender sig til hende. Et par timer først også flere timer og se hvad han siger til det.

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg har også en 3 årig der er meget afhængige af os både mig og hans far. Jeg ville evt få ham passet nu her af moster så han vender sig til hende. Et par timer først også flere timer og se hvad han siger til det.

Ja du har ret

Men han er meget speciel. Han græder tit efter mig om natten og bliver rolig kun ved mig :/

Anmeld

24. oktober 2013

EnGodMor

Havde valgt at faren skulle tage hjem med den store søn. 

Så du og den nyfødte fik lidt alene tid.

Anmeld

24. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Ja du har ret

Men han er meget speciel. Han græder tit efter mig om natten og bliver rolig kun ved mig :/

Hm... Snak med ham ? Det gør jeg meget selv om mig ikke har ret meget sprog( han har noget med ørene) feks. Jeg har tit aftenvagter henter ham fra børnehave og aflevere ham hos mormor han hader det ! Han vil kun være hos mig og far. Men efter et stykke tid siger han selv far kommer. Ved ikke om det er for at trøste sig selv men han hyler ikke efter mig men acceptere at far kommer på et tidspunkt. Men synes virkelig at i skal besøge moster tit så han kan vende sig til hende.

Anmeld

24. oktober 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger

Så hvad gør vi?

Vi stod i det samme "problem" herhjemme med en snart 3-årig som ikke har været vant til at blive passet... 

Vi fik min veninde til at tage hende - min datter er bedste veninde med hendes datter (som hun også går i børnehave med) 

Vi gjorde sådan at min kæreste tog hjem ved 15-tiden for at hente vores datter i børnehaven og være hos hende, og jeg var så alene fra eftermiddagen til næste morgen. Ja, det var nogle lange aftener, men jeg var kun indlagt i 3 dage, men til gengæld lærte jeg lillebror lidt at kende mens jeg var alene med ham 

Anmeld

24. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg ville helt klart lade manden tage hjem til den "store". Det vil i forvejen være en svær omvæltning for et lidt sårbart barn at blive storebror, og det gør det næppe lettere for ham, hvis begge forældre er væk fra ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.