For katten piger, det er længe siden. :) Sofia 8+ måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2013

Frk-Lotusblomst

Lotus86 skriver:

Sikke en fantastisk opdatering, pånær alt sygdommen Håber det hjælper hende at få lagt dræn

Men hold nu op hvor er hun ellers en cutie, det jo helt vildt, hende kan du altså godt flashe lidt mere

Og sikke en 'forvandling' det er da helt vildt flot så meget du har tabt dig, du ser super godt ud

Tak.
Jeg vil prøve at se om jeg kan blive lidt bedre til at opdatere herinde. Synes jo også hun er værd at dele. hihi.

Tak. <3 er også rigtig glad for det. At have den gamle krop tilbage.. Den som jeg havde da jeg var teenager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

Frk-Lotusblomst

Loa skriver:

Mums en lille lækkerhaps

Og fedt billede af jer tre der rækker tunge

Og og og...... WOW en forandring med dig
Hvad har du gjort?

Tak..hihi, det er mit ynglingsbillede til dags dato.. PERFEKTION lige at få fanget. - Søndagshygge x 100.

Jeg har ændret kosten radikalt.. Startede med at tælle kalorier via madlog.. Og så startede jeg til Crossfit - 4-5 gange om ugen.. og gik så lange ture eller løb med barnevognen udover..

Anmeld

24. oktober 2013

TNBC

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak..

Ja, det er sådan nogle broderede blomster krummelurer. Det slutter også af med et mønster for neden der lige som afrunder, det kan man desværre ikke se på billedet.

det ser virkelig flot ud.. og til bedstemor for et godt arbejde.

Anmeld

24. oktober 2013

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Sofisen er altså bare en lille lækkermås og NYDER at kunne følge lidt med på FB!

Vi må altså VIRKELIG SNART ses!! Det går jo ikke, at der går 3 mdr. hver gang altså! 

Og og og, du er da bare blevet sååå lækker!  Du giver jo os andre dårlig samvittighed!  

K må virkelig være en glad og stolt mand! 

Tak smukke. <3

Ja vi må snart ses.. VIRKELIG!

Dårlig samvittighed behøver i ikke få..
Og ja, det er han.. Nu holder han mig i kortere snor.. Ej pjat.

Anmeld

24. oktober 2013

Frk-Lotusblomst

Yurie skriver:

det ser virkelig flot ud.. og til bedstemor for et godt arbejde.

Mange tak. Hun er skrædder så den lå lige til højrebenet at hun fik æren.. Når nu vi ville have vores helt egen.

Anmeld

24. oktober 2013

BigHope13

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak for alle dine søde ord. <3
Og ja, jeg er rigtig stolt. Nu hvor det mentale endelig er begyndt at komme med og jeg faktisk KAN se der er sket en hel masse.

Og shiiiiiiit, er du allerede så langt.. Nu erdet jo lige om snart gudklumpen kommer til verden.

Ja det må være helt mærkeligt at se sit eget spejlbillede og genkende den person der er det. Det ikke altid det mentale kan følge med, men hvor er det dog bare sejt. Håber virkelig at kunne gøre samme nummer i løbet af næste år. Jeg skal ihvertfald igang med at kæmpe meget snart

ja det er meget snart, helt utroligt og hvor bliver det skønt endelig at starte vores nye lov som familie på 3

Anmeld

24. oktober 2013

Frk-Lotusblomst

BigHope13 skriver:

Ja det må være helt mærkeligt at se sit eget spejlbillede og genkende den person der er det. Det ikke altid det mentale kan følge med, men hvor er det dog bare sejt. Håber virkelig at kunne gøre samme nummer i løbet af næste år. Jeg skal ihvertfald igang med at kæmpe meget snart

ja det er meget snart, helt utroligt og hvor bliver det skønt endelig at starte vores nye lov som familie på 3

Ja, det er vildt.. Nej det mentale halter lidt bagefter.. Men det er begyndt at komme efter det..
YOU CAN DO IT.. Hvis jeg kan, kan langt de fleste.

Ja, det er det vildeste, største, mest fantastiske.

Anmeld

24. oktober 2013

TNBC

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak. Hun er skrædder så den lå lige til højrebenet at hun fik æren.. Når nu vi ville have vores helt egen.

det er også bedre end at gå ud og købe en eller anden. så er det bare helt speciel og der er kun en af dem.

Anmeld

25. oktober 2013

Frk-Lotusblomst

Yurie skriver:

det er også bedre end at gå ud og købe en eller anden. så er det bare helt speciel og der er kun en af dem.

Ja. og vi kunne ikke finde en der opfyldte vores ønsker ,

Anmeld

25. oktober 2013

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger...

Hold nu kaje, hvor tiden løber stærkt.. Jeg har ikke opdateret siden Sofia var 8 uger!!! Og nu er hun 8,5 måneder.

Hun er 78/79 cm lang og vejer 10,3 kg.. Mors STORE pige.
Hun startede i dagpleje d. 5/8.. Hun er desværre MEGET sygdomsramt.. Siden d. 24/8 har hun haft mellemørebetændelse x 3, væske på ørerne x 2, halsbetændelse x 3, virus på stemmebåndet x 1, opkastsyge, omgangssyge, og alm. snotnæse/forkølelse x 10... Det har været en hård tid med opstart af studie for mit vedkommende og konstant sygdom ved Sofia.. Nu skal vi til ørelæge endnu engang på mandag og så skal der snakkes dræn og mandler.. Det er ret sikkert hun skal have lagt dræn - og vi glæder os og håber det giver Sofia bedre vilkår, så hun ikke skal døje sådan med de ører - Far var også ørebarn..

Ellers er hun en glad, mild, tillidsfuld og smilende pige i rivende udvikling. Hold op hvor er der altså bare sket meget de sidste 8 måneder.. Vi elsker hende så højt og hun er virkelig en sand Pedersen&Kristensen-blandning.. Faderes sovehjerte, moderens temperament/selvstændighed. Hun har 6 fine bisser. 2 i undermunden og 4 foroven. Hun fpr ikke længere flaske.. Siden hun var 6,5 måned har hun kun fået godnatflaske.. Denne valgte hun så fra for ca. 3 uger siden.. PUUHA, hun bliver for hurtig stor.

Hun er selvfølgelig også blevet døbt. Det blev hun d. 26. maj.. Sofia Lilje Kristensen.. Lijle efter min mormor og morfar - det var deres ynglings blomst. <3
Vi fik syet en helt speciel dåbskjole til hende.. Dette gjorde hendes bedstemor for os, og hold nu kæft, den blev FANTASTISK (Hvis jeg selv skal sige det ) - Vi havde også lagt meget arbejde i at udtænke designet.. ELSKER DEN! - Det var en STOR dag, vi var så stolte, vi strålede af lykken, festen var en succes og ALT spillede bare. Sofia klarede det så flot...

Ellers går dagene rigtig stærkt, vi glæder os til 1. jul med vores lille truntenberg og nyder tiden i fulde drag. Barslen er fløjet af sted, udover at jeg har givet Sofia al den kærlighed, tid og omsorg jeg kunne, har jeg haft gang i mit eget lille projekt.. Nemlig at tabe mig.. Før jeg blev gravid havde jeg et BMI på 33.. Jeg fik sukkersyge i graviditeten og blev enig med mig selv om, at jeg ikke ville være disponible pga overvægt i næste graviditet.. d. 13. april gik jeg igang med at tabe de overflødige kg. Jeg havde tabt graviditetskiloene, men vægten var begyndt at gå op igen. Jeg er dags dato 25 kg under førgraviditet vægt og jeg har det skønt! - Total kostomlægning, påbegyndt Crossfit træning og masser af cardio (løb og powerwalk)
Jeg er startede på studie igen (27/8) og starter op på studiejobbet igen her d. 2/12 og så melder virkeligheden sig virkelig..Men det skal vi nok få planlagt rigtig godt.

Så er det tid til billeder....
1 - 4-5 måneder gammel
2 - 5-6 måneder gammel
3+4 - 7-8 måneder gammel
5 - 8-9 måneder gammel
6 - 3-4 måneder gammel (DÅBEN)
7 - min "forvandling"..13. april 2013 - 13. oktober 2013

hvor er hun skøn! fantastisk dåbskjole.. og WOW ..et flot vægttab.. man kan jo ik se du overhovedet har været gravid .. !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.