lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej. Jeg vil lige høre om nogle har prøvet at tage et lån på 15000 og hvad kræve det af dokumention og indtægt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Er det ikke bedre med kassekredit når det er så lidt du skal låne?

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Er det ikke bedre med kassekredit når det er så lidt du skal låne?

Kan jeg godt det ? For jeg har lige idag betalt min rki så jeg ikk skylder mere dertil men hvor lang tid går der inden jeg ikk mere står som dårlig betaler ? Skal lige siges at jeg har haft en sund økonomi i lang tid men har er altid blevet afvist af banken. Men hvordan foregår det hvis jeg vil gøre det ?

Anmeld

24. oktober 2013

Goggelogge

Anonym skriver:

Kan jeg godt det ? For jeg har lige idag betalt min rki så jeg ikk skylder mere dertil men hvor lang tid går der inden jeg ikk mere står som dårlig betaler ? Skal lige siges at jeg har haft en sund økonomi i lang tid men har er altid blevet afvist af banken. Men hvordan foregår det hvis jeg vil gøre det ?

Hvorfor tage flere lån når du har været i rki og endelig er kommet ud? 

Anmeld

24. oktober 2013

Morjanne76

Du kan tjekke på rki's hjemmeside hvad du står registreret for, så du kan også se, når du er blevet slettet. Alt efter hvilken bank du har, kan du søge om en kassekredit eller lån på deres hjemmeside. Hvad banken har brug for af oplysninger oplyses også der. Eller kan du jo låne penge via nettet, der står også hvad de skal bruge af dokumentation

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Hvorfor tage flere lån når du har været i rki og endelig er kommet ud? 

Står og skal bruge pengene. Men jeg kan også betale af pp lånet ds jeg ikke har lpn nigen steder

Anmeld

24. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Banken vil nok ikke låne til en der står i RKI uanset din nuværende økonomiske situation.
Men jeg ved desværre ikke noget om RKI og hvordan du bliver slettet. Men du kan jo altid ringe til dem og spørge om du er blevet slettet

Men ikke for at blande mig eller snage, men hvorfor vil du låne sådan et lille beløb. Du er lige kommet ud af RKI. Er det ikke noget der kan vente så du kan få sparet dem op selv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.