Pludselig bule/knude ved underlivet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.009 visninger
6 svar
3 synes godt om
24. oktober 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg i en lang periode oplevet om aftenen, hvis jeg har ligget på siden/på maven, og jeg så vender mig om på ryggen, så er der en stor bule/knude som fylder hele min håndflade ud, efter kort tid falder den ligesom tilbage ind i maven/underlivet. jeg har ingen begreb om hvad dette kan være, og kan ikke rigtig google mig frem til det, så ville lige høre om der er nogle af jer som måske har oplevet lignende og kunne fortælle mig hvad det er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

Bshizzle

Anonym skriver:

Nu har jeg i en lang periode oplevet om aftenen, hvis jeg har ligget på siden/på maven, og jeg så vender mig om på ryggen, så er der en stor bule/knude som fylder hele min håndflade ud, efter kort tid falder den ligesom tilbage ind i maven/underlivet. jeg har ingen begreb om hvad dette kan være, og kan ikke rigtig google mig frem til det, så ville lige høre om der er nogle af jer som måske har oplevet lignende og kunne fortælle mig hvad det er? 

Gør det ondt hvis du trykker på den? 

Nu ved jeg ikke præcis hvor du mener den sidder.. 

Men tænker Lymfeknude? 

du må hellere få det tjekket hos egen læge. 

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Gør det ondt hvis du trykker på den? 

Nu ved jeg ikke præcis hvor du mener den sidder.. 

Men tænker Lymfeknude? 

du må hellere få det tjekket hos egen læge. 

Hvis jeg trykker på den, så falder den bare ind så ingen smerter ved tryk, dog oplever jeg jævnligt pludselige smerter i det område i løbet af dagen.

det er mellem lysken og skambenet ..  Kunne godt være doktor skulle have et kald. 

Anmeld

24. oktober 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Jeg ville nok tale med min læge om det. Det lyder ikke så rart

Anmeld

24. oktober 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Hvis jeg trykker på den, så falder den bare ind så ingen smerter ved tryk, dog oplever jeg jævnligt pludselige smerter i det område i løbet af dagen.

det er mellem lysken og skambenet ..  Kunne godt være doktor skulle have et kald. 

Jeg tænker lyskebrok? 

Anmeld

24. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

Du har brok søde...

Afsted til lægen og få det undersøgt...
Ej kan jo ikke sige det med sikkerhed men det lyder sådan..

Anmeld

25. oktober 2013

Bshizzle

Anonym skriver:

Okay.. 

Jeg har prøvet noget ligende for maaaange år siden, og den hævede lige pludselig (juleaften.. DOH!!) 

og røg afsted på sygehuset.. 

De troede det var Brok, men det var faktisk min lymfeknude der var hævet op! 

Så fik den fjernet 

Men håber du får svar på dit spørgsmål ved lægen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.