Spørgsmål om Pregnyl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg testede æl-positiv søndag aften og fik i mandags Pregnyl injektion. Havde smerter i underlivet ca. 3 timer efter sprøjten, frem til tirsdag middag. Onsdag omkring kl. 15.30 fik jeg pludselig et ordentligt jag i min venstre æggestok (ægget sad i højre). Har siden mandag være meget oppustet, og kan ikke lukke mine bukser, jeg har kvalme, kan ikke rigtig spise, har luft i maven, øget udflåd og tissetrang, samt hovedpine. Andre der har oplevet det?

Jeg er godt bevidst om, at ægget først sætter sig fast ca. 5 dage efter ægløsning. 

Har idag, på 4. dagen allerede testet pregnylen ude af kroppen - det var da utrolig hurtigt, eller?!

Det er første gang jeg prøver æl-sprøjten, så søger svar på, om hvad jeg oplever er normalt. 

Mvh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen???

Anmeld

25. oktober 2013

salix

jeg har ikke fået pregnyl men ovitrile og kun i forbindelse med IVF... men jeg ved at man hjernene ikke altid kan kende forskeld på højre og venstre så selv om du føler smertere kommer fra den ene side kan de sagtens være opstået pga. æl i den anden side  

og igen jeg kender ikke det du har fået men jeg har først i dag kunne teste min ude og jeg tog min tirsdag i sidste uge så jo jeg tænker det er hurtigt 

for at det lykkedes jer

Anmeld

25. oktober 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hej

Jeg testede æl-positiv søndag aften og fik i mandags Pregnyl injektion. Havde smerter i underlivet ca. 3 timer efter sprøjten, frem til tirsdag middag. Onsdag omkring kl. 15.30 fik jeg pludselig et ordentligt jag i min venstre æggestok (ægget sad i højre). Har siden mandag være meget oppustet, og kan ikke lukke mine bukser, jeg har kvalme, kan ikke rigtig spise, har luft i maven, øget udflåd og tissetrang, samt hovedpine. Andre der har oplevet det?

Jeg er godt bevidst om, at ægget først sætter sig fast ca. 5 dage efter ægløsning. 

Har idag, på 4. dagen allerede testet pregnylen ude af kroppen - det var da utrolig hurtigt, eller?!

Det er første gang jeg prøver æl-sprøjten, så søger svar på, om hvad jeg oplever er normalt. 

Mvh.

Er eer grund til du skulle tage pregnyl selvom du testede positivt på æl tænker at kroppen så selv giver æl ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.